Mmmm,
ben erg benieuwd hoe dat rijdt en of ik erg jaloers moet worden.
Als ie nog redelijk wat doet onder de 2500 rpm dan zie ik me ook genoodzaakt op termijn zo'n stok erin te lepelen...
Afijn, je hebt niet alleen een pk-target maar ook een target-datum: 25 september Club Specials Zandvoort
(nb; wellicht hebben we nog een klusje erbij, ik bel je morgen wel ff)
- Login of registreer om te reageren
RE: nieuw PK target
Ingediend door SirYun op za, 07-05-2005 18:07
het duurt "even" (want mijn budget voor meer pks is in de roestoratie van de auto gaan zitten ) .. maare hij gaat er komen..
mijn RE13HighTorque nokkenas is besteld..(pijn in de portomonaie)
powerband is 2600 tot ca 6800 rpm i.p.v de high power versie die tot 7500 loopt en wat extra top vermogen levert maar koppel inlevert (naah).
dit is dus een behoorlijke trap racier dan een SW5
en waarschijnlijk wordt je de eerste meters afgemaakt als je niet een heel kort diff er op zet.
ik heb even gevraagd op hoeveel pk je nu eigelijk zou moeten kunnen uitkomen als je alles redelijk netjes doet.
Keith Calver: haastig (maar dat heeft hij vaker gedaan) in elkaar gegooide 1380cc : 122pk met 137NM..( ) zijn idee is dat er nog een extra 15 pk uit zou moeten kunnen komen :)" title="Evil" />
maar wat voor een kop hier op zit verteld hij niet dus ik ga er maar vanuit dat het niet een standaard unit is en je dus op minder PK gaat uitkomen.
100pk moet echter makkelijk te doen zijn met een 1310 volgens de man..ik hoop dus op ergens rond 105 a 110pk maarre eerst zien dan geloven.
en nu maar verder sparen voor het boren, blok vlakken etc. etc.