dat afstellen van de ontsteking met de stroboscoop moet gedaan worden met de motor op ongeveer 1500 rpm (stationairschroef verstellen), de vacuumslang van de carb naar de ontsteking los, en de aansluiting voor de vacuumslang op de carb afgedopt. Heb je het zo gedaan?
Voor dat kastje, kijk hier eens:
viewtopic.php?p=31268#p31268
- Login of registreer om te reageren
RE: onsteking en vacium potje ?
Ingediend door Franky en Eleanor op wo, 09-12-2009 10:49
Hallo en help
ik heb laatsts een mini uit 1988gekocht een 1000cc
hiervan heb ik de caberateur gereinigd en nieuwe pakkingen er tussen ook is er een nieuwe koppakking op gekomen en de klepzetels vervangen en natuurlijk de pakking van de kop
verder nieuwe bougie's nieuwe verderler en rotor. kleppen zijn juist gesteld.
nu is het zo k krijg de motor niet mooi lopend
heb op de verderdeler
op 12uur cilinder 3
op 9uur cilinder 4
op 6uur cilinder 2
en op 3uur cilinder 1.
rotor draait links om
nu heb ik met een flitslamp de tijd goed staan maar toch loopt hij niet goed en knalt nog steeds in de caberateur.
wie kan hier mee helpen
en dan zit er achter op de motor bij de uitlaat nog een potje (vacium denk k )
met 2 aansluiten voor slangen alleen zit hier niets op, waar moeten deze slangen heen gaan. miss naar de caberateur ofzo.
mvg Frank