Ik heb zelf een dubbel loop's peco einddemper op mijn 1.3i zitten. Ook met een rechte pijp van begin naar het einde. De catalysator zit er dus ook niet meer tussen. In eerste instantie had ik alleen de einddemper, toen vond ik hem teveel herrie maken vervolgens heb ik er een tussendempertje tussen gelast volgens mij afkomstig van een opel corsa.
Je hebt het over stijgermateriaal als pijp. Nu lijkt mee een stijgerpijp veel te zwaar, de wand van zo'n stijgerpijp is aardig dik en dat is nergens voor nodig. De diameter lijkt mij ook aan de grote kant, de uitlaat moet wel tegendruk kinnen opbouwen. En aangezien dat jij een 1000 tje hebt....
Ik heb mijn pijp op de sloop gehaald, gewoon een auto zoeken waar het met een recht stuk pijp eronder.
Voor de APK hoeft, in jouw geval, de uitlaat alleen maar goed dicht te zijn.
Ik moet ieder jaar mijn cat er onderschroeven om aan de co2 te voldoen
- Login of registreer om te reageren
RE: Pijp met Peco einddemper
Ingediend door Superrob op wo, 13-11-2002 14:12
Hoi
Na wat onderzoek nu toch ff op het forum, het volgende
Ik heb zelf nog een zgan Peco liggen met enkele centre pijp en ik had er al eens over gedacht om hem eronder te zetten, met enkel een rechte pijp vanaf de spruit en dan de demper eraan.
Wat ik me afvraag is de hoeveelheid herrie die dit gaat veroorzaken. Volgens mede forummer Vincent die iets dergelijks heeft geeft dit best wel een bult herrie :)" title="Evil" />
Als tussenpijp heb ik hier nog wel steigermateriaal liggen maar of de APK dat leuk vindt?
Ik heb trouwens gewoon een 1000.
Gaat de APK boer hier moeilijk over doen of is het een kwestie van als het netjes en dicht is, dan is het oke?
Ik las trouwens op de list een mooi verhaal over dat een hectometerpaaltje precies de goeie diameter heeft :)" title="Evil" /> :)" title="Evil" />
Groet
Rob