zoeken op "z-cars" leverd bijvoorbeeld al meer info.
Kortom, het kan wel.. alleen de auto op kenteken te krijgen wordt moeilijker
- Login of registreer om te reageren
zoeken op "z-cars" leverd bijvoorbeeld al meer info.
Kortom, het kan wel.. alleen de auto op kenteken te krijgen wordt moeilijker
oke
en het inbouwen van een anderblok geeft dat ook zo zijn problemen?
of is het alleen bij een R1 blok
Als je een origineel mini-blok, dus een A of een A+ gebruikt, dan is er geen probleem. Alles wat hetzelfde aantal cilinders heeft en ongeveer hetzelfde vermogen, tot 40% boven wat je nu hebt, geldt hetzelfde voor.
Ga je boven de 40% meer vermogen, dan moet je voor keuring naar de RDW.
Hier een topic over een R1 in de mini en dan zelfs nog voorin.
Hier het topic over de "z-cars" waar Peter het over heeft.
Hier het topic van MiniMonster, van de eerste keuring die hij gehad heeft. Daar staat redelijk wat nuttige info in.
Hoop dat je het allemaal eens doorleest. Er staat nog veel meer over op het forum. Gewoon 'keuring' en 'RDW' intikken bij de zoekfunctie en je hebt zo aardig wat onderwerpen.
frame voor een R1 wordt geleverd dooer pro motive.. ff zoeken
suc6
Jaapio
okee bedankt ik heb het gelezen het is me nu al een stuk duidelijker
bedankt
Mensen, bedankt voor de links.
Ik zet dit topic op slot.
Buzzzz: Voor de volgende keer een andere motor inbouwen is niet bepaald Standaard Techniek, maar meer Technische Modificaties & Tuning
RE: R1 Motorblok inbouwen
Ingediend door Buzzzz op ma, 19-11-2007 17:05
Is het moeilijk om een R1 motor blok in te bouwen in een mini ik zie dat dit best wel vaak gebeurt...
is het ook mogelijk om voorwiel aangedrijving te blijven hebben of moet dit achter worden???
ik heb de zoek functie geprobeerd ik heb niet gevonden wat ik wou weten misschien kunnen jullie mij helpen
Graag bedankt.