je moet daar nog wel een aparte kop bij .. maar setje ziet er netjes uit
Jaapio
- Login of registreer om te reageren
je moet daar nog wel een aparte kop bij .. maar setje ziet er netjes uit
Jaapio
Hallo,
ik heb eens en M45 op en Honda-Mini met D-Series gezet. Moie koppel uit laage touren.
Fun pur!
link
link
Maar zonder Koeling van de compressed lucht druckt de M45 bijna 90°C heete Lucht in de Zylinderkop.
Op de Fotos von het kit bekijken zal dat geen groot problem zijn de lucht door en extra koeling te laten loopen.
Ik mis alleen noch een luchtfilter an de inlaat van de Supercharger (en hij loopt volgens mij in onderste bowen... zuigt waar normal de druk anligt)
Voor de hoge koppelmoment zal de mini motor in en heerl goed staat zijn omdat de lageren en de kruikas veel meer belasting.
Groeten Olli
Jaapio hoe bedoel je dat er een aparte kop bij moet?
Een turbo cilinderkop heeft dikkere klepstelen, maar als je de compressor lucht koelt is dat toch waarschijnlijk niet nodig?(ik heb gewoon een 12 940kop!)
Bij Slark zijn ze nog niet helemaal klaar met dit plan ben aan t emailen met Neill Slark en ze zijn heel erg ver met de hele setup.
Wil wel heel graag mn onderdelen gaan bestellen, maar ben nog te druk met andere zaken bezig!
Die steunen voor supercharger en dynamo zijn echt super moet alleen wel gelijk aan andere ontsteking. Als iemand nog een complete set heeft van megasquirt of jolt dan houdt ik mij aan bevolen!
Mvg Bill
RE: slark race enginering
Ingediend door bill op vr, 01-07-2011 08:11
Heeft iemand hier al eens zaken mee gedaan?link
Dit is redelijk betaalbaar en heeft de meest problemen aardig opgelost zoals waar de dynamo te plaatsen en hoe leidingen plaatsen aan de M45 supercharger.
Ben zeer nieuwsgierig hier naar.
Mvg Bill