Zo ver ik weet is stage 1 zowat hetzelfde. Andere luchtfilter, uitlaat en spruitstukken dus. Alleen heb je die naald niet nodig omdat je ECU zichzelf goed afsteld en heb je een uitlaat nodig waar een labda sonde in past. Waarschijnlijk ook een ander luchtfilter dan een carb. versie maar het principe is hetzelfde.
Al zou het kunnen dat je ook geen inlaatspruistuk nodig hebt, hoe het precies zit met je injector weet ik niet
- Login of registreer om te reageren
RE: SPi Tuning
Ingediend door RedHotRod op wo, 23-07-2003 12:14
Mede Minigekken,
Ik heb vorige maand mijn mini-collectie verdubbeld, van 1 naar 2: ik heb een zwart-witte 1300 SPi gekocht. Nu is dit voor mij alleen een verschil met de carbversies, en nu is mijn vraag aan jullie allemaal: wat zijn de makkelijke manieren om de mini te stage 1'en? Dit is namelijk andere koek dan een naald, filter en spruitstuk voor mij.... Ik hoor het graag...
Mvg, Michael
Red Hot Rod & S(alt)P(epper)i