Kruimelpad
TNG:Foto linkjes voor bewerken kop
RE: TNG:Foto linkjes voor bewerken kop
Ingediend door SirYun op ma, 30-08-2004 20:14
humm wellicht een werktuigbouw roeping misgelopen..
wordt nu maar dokter kan ik toch ook sleutelen
later als ik groot ben (en rijk i.p.v falliet zoals nu) wil ik een garage met een leuke freesbank, een flowbench en een motor dyno cel.
- Login of registreer om te reageren
SirYun schreef:
ik begrijp niet echt hoe je direct het picje post
Als je [img]voor%20en[/img] achter het linkje zet wordt het plaatje direct geplaatst. Dus bijvoorbeeld:
[code:6v2di5iu][img]http://www2.freepichosting.com/Images/421548455/3.jpg[/img][/code:6v2di…]
Resultaat:
Zie ook de FAQ BBcode.
- Login of registreer om te reageren
Hoi Siryun,
Mooie fotokes zoals we graag willen zien. FF over de 1e foto. Zoals je ziet zit er zo'n bobbel wat er voor zorgt dat die ruimte (opening) maar 13 mm is. Haal jij zou die bobbel wel zodat het gat groter word en de die poort dus schuin naar beneden komt te lopen. Helaas zit er geen fotoke bij van een poort die bewerkt is, of die moet misschien nog komen.
Thanks voor de info.
Mzzl
Dennis P
- Login of registreer om te reageren
jah zo'n beetje
je slijpt de guide boss er uit zodat je een mooie wijde bocht hebt die niet al te groot is. En verder houdt je rekening met het feit dat op hogere lift de flow eigelijk diagonaal onder een vlakke hoek de klep passeert.
er staan en plaatje in Vizard waarin je een paar gietsels ziet van uitlaapoorten dat geeft het idee wel aardig weer.
ik werk gewoon de boel netjes af maar ik ben er redelijk zeker van dat als je gewoon een ruwe uitgefreesde vorm er in laat zitten dit ook gewoon goed werkt (maar het ziet er niet uit , en het is moeilijk om de soms subtiele dingen te voelen)
- Login of registreer om te reageren
meer picjes!!
end exhaust (uitlaat poort aan de uiteinden)..het kost even tien keer proberen maar ik heb zowaar een picje waar je wat kan zien
30 backcut op een klep. afhankelijk van vorm en dikte van de klep kan dit best veel zijn. de nieuwe MG kleppen zijn wat platter dus je haalt daar maar een heel dun randje vanaf
Op maat ruimen van de geleider na het inpersen...
Volgens alle mannen ( Calver etc) hoeft dit niet bij gietijzeren geleiders...
nou ik weet dat nog zonet niet en ik ga ze vanaf nu gewoon allemaal op maat ruimen: er komt zeker wat vanaf, dus er zal iets maatverschil zijn opgetreden
[/img][code][/code]
- Login of registreer om te reageren
Ik vond nog een plaatje :
http://www.artsautomotive.com/valvecutter.htm
Greetz , Jeroen2
- Login of registreer om te reageren
Ja , die ken ik , "£$%& DUUR ($560,= , mooie set) , maar is er ook niet een duitse versie van ??
Ik ben het merk vergeten , ben vanmiddag nog bij onze tool-baas geweest van de gereedschapmakerij maar die wist het ook al niet!!
Heb jij enig idee?
Greetz . Jeroen2
- Login of registreer om te reageren
jah.. die is net zo duur..ben de naam kwijt
ik dacht even dat het meeviel bij die lui maar dat was voor HSS ..ohne zzlg mwst (btw)
ik gebruik de wolfraam carbide cutters (ook voor loodvrije zittingen e.d.
- Login of registreer om te reageren
Maar een vraag tussendoor, wat is het voordeel van deze aanpassing. Moet ik dat zien als een kop die je kunt kopen als een John Cooper kop ?
- Login of registreer om te reageren
Ok , ik heb het gevonden , Neway en Oko zijn DE merken die ik zocht.
Ik heb een leverancier gevonden die het kan voor ongeveer 190 Euri incl. btw.
Dat is voor 1 as die zelf centrerend is , dan 1 multiangle kop met widia bits van 22-37mm.
Vooralsnog gebruik ik m'n oude nog maar ff.
Volgende week krijg ik nog een offerte van een plaatselijke leverancier.
Greetz , Jeroen2
- Login of registreer om te reageren
prutser schreef:
Maar een vraag tussendoor, wat is het voordeel van deze aanpassing. Moet ik dat zien als een kop die je kunt kopen als een John Cooper kop ?
het voordeel..???? minder astma voor je hoofd en dus ook meer pk's+koppel
ik pricipe is een john cooper kop zo ongeveer een kop zoals je die kan vinden in Vizard Tbase.
glimt mooi.. kost duur qua geld
APT heeft immiddels een kop die weer iets anders er uit ziet als die in het boek.
ik gebruik zelf een kamer vorm die maar heel weinig afwijkt van de standaard kamer qua vorm..wel veel uitgewerkt zodat je schrouding minimaliseert.
Bill Richards en Swiftune gebruiken ook een niet spectaculair afwijkende kamervorm.
bij de laaste poging ( die nu even lek is ) heb ik er een kopie van de APT kamer ingeslepen
die vorm is heel erg effectief wat betrefd vlamfront en verbranding/mix. de flow bepreking zit em vooral in de wanden die te dicht bij de kleppen zitten
- Login of registreer om te reageren
Nou , dat is precies wat ik laatst bij het 1000tje heb geoptimaliseerd.
Die heb ik aan de "schaduwzijde" juist meer de ruimte gegeven.
Greetz , Jeroen2
- Login of registreer om te reageren
RE: TNG:Foto linkjes voor bewerken kop
Ingediend door SirYun op ma, 30-08-2004 19:26
ik begrijp niet echt hoe je direct het picje post dus ik geef maar een bergje links:
dank je eelke:
uitlaat poort voor bewerking
3 vlaks klep zitting
en hoe je die er in krijgt
kritisch puntje van de poort dat de verkeerde vorm heeft
hetgeen je met een freesje en een slijpsteen kan verbeteren
het belang van het checken van je "bottom end"
deze zuiger liep gewoon door tot 6.500 toeren ..compresie was wel wat matig en de carterdruk een tikje hoog..gut hoe zou dat komen ????
de frontpagina voor een website die er ooit nog eens komt als ik eens meer tijd had
http://www2.freepichosting.com/Images/421548455/9.jpg[/img]