hou je 1000
en maak die leuk maar lees eerst de tuners bijbel "vizard"
- Login of registreer om te reageren
hou je 1000
en maak die leuk maar lees eerst de tuners bijbel "vizard"
Ach ja.. zo zal je ook reactie's gaan krijgen van 1275 aanhangers (zoals ik)
Hang er een 1300 in, hoef je nog niet eens echt te tunen en je bent al lekker vlot bij een stoplicht ed.
Laat staan als je wel gaat tunen...
Zoek maar eens op diverse termen en je komt er vanzelf achter dat er heel veel 1000 aanhangers zijn en heel veel 1275 aanhangers...
Ider zn ding .
Ik ben van 850 naar 1275 gegaan maar voor mij geen andere soort motor meer dan 1275...
Als het gaat over hoeveel pk je uit een blok kan krijgen (extra) dan kan je denk ik beter een 1000 nemen, maar als je een 1300 neemt, dan heb je al ongeveer 20pk voorsprong op een 1000cc blok en om die te overbruggen heb je wel wat geld nodig.
Succes!!!!
jep maar tegenwoordig worden er behoorlijke prijzen gevraagd voor 1300 blokjes en het is altijd maar de vraag hoe die er aantoe zijn
die 1000 heb je en is in 9 van de 10 gevallen prima
dus andere nokkenas er in kopje flowen stage 1 kit en een hiff 44
en je kan heel leuk blazen (veel lekkerder in de toeren dan een 1300)
Ingediend door mini 73 op zo, 08-04-2007 18:55
Thanks voor jullie reactie's ik zal er wel eens over denken hoe of wat ......
eerst ff op het boek wachten is nl besteld.....
eigenlijk heeft het tunen van zowel een 1000 als 1300 oon hoog fun gehalte dit blijkt uit jullie reactie's....
toch wel leuk zo'n Mini (ondaks het redelijk hoge roestgehalte hahahahah....
Gr Iwan
ik wil mijn 1300 inj mini ook opf*cken,
heb een opgetuned blok thuis staan maar om co enz gaat dit verhaal niet door
mini staat, ligt helemaal uit elkaar :-)
rij nu in een nixan micra 1000 en die is sneller dan mijn mini 1300??!! komt ook omdat ik erachter ben dat er wat kabeltjes los lagen :-(
ik heb een goede body staan dus denk dat ik door ga naar comp. motor swap honda of swift.
tunen van een injectie is aardig duur volgens mij.
Ik zet deze op slot.
Deze vraag is al meerdere keren voorbij gekomen op het forum.
Kijk even in de FAQ Techniek voor wat linkjes over 1000 vs 1300.
RE: Tunen van zowel 1000 als 1300
Ingediend door mini 73 op za, 07-04-2007 20:19
Hallo Jullie, ik ben net nieuw in t Mini wereldje maar heb al snel ondervonden dat het een Roestauratie is hahahaha.
Ik heb een simpele vraag: hoeveel pk's kan je met geen 1000den euro's uit een 1000 en een 1300 krijgen via de bijbel van Haynes ik weet nl nog niet wat ik erin ga leggen is standaart een 1000 van 73....
alvast bedankt....Gr Iwan....[/b]