Ultimate setup voor 1100

RE: Ultimate setup voor 1100

Wat is de ideale setup voor een 1100 blok? Ik bedoel dan nokkenas, klepveren, tuimelaars, etc etc.

kijk is ff in deze link
http://www.minimania.com/web/SCatagory/ ... ticleV.cfm

hier heb je vast wat aan

Zeg Andre, heb je soms plannen :D.

Ben ook wel nieuwsgierig ;)O:)

Ja ik heb een 1100 blok en een dubbele HS2 Carb. daar wil ik iets moois van maken :D Ik heb geen haast dus ga de spullen rustig bij elkaar zoeken. Dus iedereen die iets inresants heeft liggen is welkom met suggesties.

niemand wilde ideen :?

Turbootje... longman kop... dubbele webers... sex in openlucht... wild genoeg? :+)

ik heb hetzelfde liggen ook een 1100 en dubbele hs2, ik ga voor een 1000cc met de nokkenstok van de 1100 en de kop van de 1100...

Wild?

CST 3011 nokkenas.

[i:ik8zr02n]Kit contains cross-drilled bilet camshaft, quality light weight followers with oil darin hole, cam lube and valve springs. Formula Junior spec 5-port cam kit originally developed for the small-bore engine range to give strong torque curve from lower than normal rpm for a rec engine and still produce tremendous peak power. Astonishing results in large bore engines too, particularly short-stroke, large-bore variants (i.e. 1071 types and short stroke 1300).[/i:ik8zr02n]

KC heeft al een keer dik over de 100pk uit een 1100 gehaald met dit ding..
zit er wel een hele goede kop op natuurlijk.

jammer genoeg nogal duur deze stok, (deze is uit een Billet (dus niet uit een nieuwe standaard nokkenas)geslepen) en dat kost veel centjes).

en nee ik krijg niets voor het promoten van dit spul (jammer genoeg |:( )