In welk opzicht doen ze daar moeilijk over ?
De motivatie om dergelijke RVS slangen te gebruiken is simpel; ze zwellen minder op bij stevig afremmen, waardoor het pedaal minder sponzig aanvoelt.
In jouw geval, met 4-pots remklauwen (Metro waarschijnlijk?) Heb je niet veel keus aangezien de Metro een 2-leiding systeem gebruikt. Je zult er dus een ombouwsetje op moeten zetten om de enkele leiding van de Mini op de 2 ingangen van de remklauw aan te sluiten.
Voor zover ik ben ingelicht, zijn die alleen te krijgen in een dergelijke RVS uitvoering.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze moeilijk doen over het feit dat de remslangen bij een uiterste stuuruitslag tegen de draagarm en/of de aandrijfas aankomen, met het risico op lekkage. Ook in NL is dat een keuringspunt.
- Login of registreer om te reageren
RE: verschil in remflexibels
Ingediend door g6reke op di, 29-06-2010 22:19
Is er een groot verschil in de originele remflexibels of die van aeroquip/goodridge
Mijn mini staat op 4potsklauwen en geventileerde schijven .
Er staan momenteel flexibels op zoals in onderstaande link maar op onze belgische keuring doen ze er moeilijk over.
Vandaar men vraag of er veel verschil inzit als ik originel steek.
http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _CK4M.html