Het onderwerp van je tweede vraag is al aan bod gekomen in het tweede topic als je gezocht had op uitlaatspruitstuk en MPi
No such thing als toekomst-gericht tunen. Het moet op elkaar afgestemd zijn. Net als mensen die een 1300 stage 1 kit op hun 1000 zetten omdat ze nog wel een keer een 1300 gaan kopen Maar goed, met een Maniflow LCB zit je wel goed tot heel wat meer PKs dan je nu hebt. Als je hem er nu op zet haal je misschien wel een hele PK meer (zie het verhaal uit dat andere topic).
- Login of registreer om te reageren
RE: vervangen van mpi spruitstuk moeilijk??
Ingediend door ShiniGami op do, 05-02-2004 10:03
hallo mensen!!
ik ben van plan samen met badbert mijn spruitstuk te gaan vervangen voor zover ik kan vinden het beste spruitstuk voor mijn mini..
ok nu heb ik een aantal vragen voor jullie
is het moeilijk om het spruitstuk van een mpi te vervangen?? omdat er een sensor op zit en ook omdat ik een apart in en uitlaat systeem heb?? (correct me if i'm wrong)
en wat is het beste spruitstuk voor een mpi.. met een standard bore rc40 einddemper met kat..
de motor is nog niet getuned maar dat komt nog wel.. dus het moet wel een beetje toekomst gericht zijn.. maar ik wil wel het beste wat er is want zo ben ik nou eenmaal..
alvast bedankt!!