lijkt allemaal op elkaar
enigste verschil is de enkele en dubbele schijf.
ik weet niet hoe duur ze zijn en of je dat keuze kan beïnvloeden?
je kan ook het bij je standaard klauwen houden en de onderste schijven monteren.
ik rij nu rond met metro 4 pots klauwen en "standaard" dubbele schijven die niet geventileerd zijn en dat remt prima al
als je echt wat wilt uitgeven zou ik de 1e optie nemen.
- Login of registreer om te reageren
RE: welke rem schijf+klauw moet ik kiezen
Ingediend door manueldekker op wo, 08-04-2009 18:33
ik heb een vraag ik wil een van deze gaan probeeren maar weer niet welke ik moet kiezen (elk advies welkom)
4pot klauw
gekoelde/gegroefde schijf
Complete front disc brake Conversion Kit to suit all Minis with 12" wheels, comes with Mini Sport 4 Pot Alloy Calipers in the colour of your choice, Mini Sport Vented, Grooved performance brake discs, Brake pads and fitting kit. The Ultimate in Mini Braking Performance and Style.
of
4pot klauw
gegroefde schijf
Complete front disc brake Conversion Kit to suit all Minis with 12" wheels, comes with Mini Sport 4 Pot Alloy Calipers in the colour of your choice, Mini Sport Grooved performance brake discs, Brake pads and fitting kit. The Ultimate in Mini Braking Performance and Style.
ik rijd nu met standaard 8.4" schijven en standaard klauwen
maar mijn schijven zijn 8.3 mm dik (dus versleten)
wie helpt me met deze beslissing