De eerste Seven van 2020 komt eraan

RE: De eerste Seven van 2020 komt eraan

uitsnede cover Seven 1 2020_Nick Koolen


En het is alweer zover, vandaag of morgen valt Seven 1 van 2020 bij onze leden op de mat. Marloes vertelt er meer over:


De eerste Seven van weer een nieuw jaar. De opmaakperikelen liggen achter de rug, de covers zijn gekozen, iedereen is op de hoogte van de planning, maar achteroverleunen is niet aan de orde. De harde schijf van de redactie moet nodig worden opgeschoond. Tevens staan er op de desktop op mijn werk en de thuis-laptop ook nog diverse downloads. Hopelijk kom ik eraan toe het eens allemaal op de harde schijf te ordenen, zodat een eventuele vervolgredacteur er ook duidelijk mee aan de slag kan...

In de mail komen Gitty en ik deze keer weinig nieuwe input tegen. We hopen dat het grote aantal nieuwe leden ook nieuwe aanwas aan verhalen met zich meebrengt. Ik heb in elk geval een boel enthousiasme gezien, want ik heb dit nog maar amper getypt of de Brabantse Winterrit met veel nieuwe rijders staat voor de deur! En warempel, wanneer ik Olivier van 12 jaar aanspreek, is hij dolenthousiast

Lees het hele artikel