Dynodag in 2008?

RE: Dynodag in 2008?

[size=75:1em7idzm][Gesplitst uit het topic over de dynodag in 2007, in Evenementen in principe 1 topic per evenement - Eelke][/size:1em7idzm]
Komt er dit jaar weer een dyno dag??

Mijn mpi moet er weer op, na vorig jaar 66 pk gehaald te hebben moet hij nu weer op de bank omdat er nu een stage 3 kop op zit en een benzine druk regelaar op zit. misschien tegen die tijd ook even lifters er op. maar dan moet er wel een dagje komen om te testen wat voor effect het allemaal gehad heeft :+)

RE: Dynodag in 2008?

Heb je geen dynodag voor nodig hoor. Je kunt ook gewoon een afspraak maken. Dan krijg je ook nog wat meer advies om, met je huidige setup het vermogen nog meer te verbeteren. Heb ik afgelopen week namelijk ook gedaan.

RE: Dynodag in 2008?

(b)engeltje schreef:
Heb je geen dynodag voor nodig hoor. Je kunt ook gewoon een afspraak maken. Dan krijg je ook nog wat meer advies om, met je huidige setup het vermogen nog meer te verbeteren. Heb ik afgelopen week namelijk ook gedaan.




Het is een mpi, daar is niks aan af te stellen. en ik ga geen "uurtje" boeken a 140 euro. Daarom is voor mijn mpi een dyno dag perfect. Voor me racer is het wat anders deze krijgt gewoon een volle sessie, maar daar horen jullie tegen die tijd van zelf de resultaten wel van O:)
default

RE: Dynodag in 2008?

Hmmm, zou ook graag gekomen zijn, maar ben dan op wintersport...(In mei? ja gletsjer 8) )

Zijn er vaker van die dynodagen?

RE: Dynodag in 2008?

mei?? dit is de dynodag van vorig jaar ;)

default

RE: Dynodag in 2008?

ow oke, niet naar de datum van de eerste post gekeken :P thnx

RE: Dynodag in 2008?

Belangrijker is de titel van het topic (de topics over evenementen worden soms redelijk ver vantevoren aangemaakt, titel is leidend over welke datum het gaat).

Er zijn momenteel geen concrete plannen voor een dynodag, dit jaar. Er komt er vast weer een keer 1, maar [i:38wj64pu]don't hold your breath[/i:38wj64pu], zoals de Engelsen zeggen.

RE: Dynodag in 2008?

We kunnen ook animo peilen en dan zelf een dagje organiseren?

Denk dat [de meneer van de rollenbank] niet veel uitmaakt wie het aanspreekpunt is, zolang "ze" maar betalen. :)

Er is ook een keer een sessie geweest van 1 dag waarbij iets van 6 mini's ook afgesteld werden. Dat was ook vanuit de minisevenclub. Misschien is het leuk om te peilen wie er alleen wil meten, en wie er ook wil afstellen?

Dus bij deze:
Ik wil zelf wel op de rollen en dan liefst ook afstellen erbij.

MiniWeert: alleen op de rollen.

[size=75:273r86hx][Edit: bedrijfsnaam - Eelke][/size:273r86hx]

RE: Dynodag in 2008?

Ik ben net geweest en heb nog wat tijd nodig voor mijn aanpassingen. Voor mij gaat het deze keer dus ff over. Tenzij natuurlijk ergens later in het jaar gehouden.

default

RE: Dynodag in 2008?

ik wil ook graag rollen. Heb een SPI en daar valt volgensmij niet zo veel aan af te stellen, wel dan?

RE: Dynodag in 2008?

Ligt er natuurlijk aan wanneer het eventueel zou plaatsvinden, maar ik zou best wel op de rollers willen met mn nieuwe motortje. Alleen is deze niet voor de zomer klaar denk ik.

RE: Dynodag in 2008?

taekeb schreef:

Er is ook een keer een sessie geweest van 1 dag waarbij iets van 6 mini's ook afgesteld werden. Dat was ook vanuit de minisevenclub. Misschien is het leuk om te peilen wie er alleen wil meten, en wie er ook wil afstellen?

Dus bij deze:
Ik wil zelf wel op de rollen en dan liefst ook afstellen erbij.

MiniWeert: alleen op de rollen.




Hey hey,

in dat geval, haha als er een leuke korting geregeld kan worden en het op redelijk korte termijn kan (in mei / juni dan neem ik wel het zware geschud mee om af te stellen. In dat geval ben ik meteen van de partij voor 2 uurtjes mijn race mini afstellen

RE: Dynodag in 2008?

taekeb schreef:
We kunnen ook animo peilen en dan zelf een dagje organiseren?

Denk dat het [de meneer van de rollenbank] niet veel uitmaakt wie het aanspreekpunt is, zolang "ze" maar betalen. :)



Nee, zolang [i:18pz1nn9]jij[/i:18pz1nn9] maar x betaald :) Ik denk niet dat Jaap staat te springen om van het achter mensen aan jagen om betalingen te krijgen zijn probleem te maken. Hij wil waarschijnlijk met jou een totaalbedrag afrekenen, zoals hij ook met de sportcommissie doet. Ik zou persoonlijk gewoon even wachten tot er vanuit de club weer wat komt, gaat echt wel komen.

RE: Dynodag in 2008?

er gaat er dit jaar zeker weer een komen. Waar of wanneer is nog even onduidelijk. Eerst ben ik nog druk bezig om te gaan trouwen. Dan huwelijksreis en als ik terug kom is het inmiddels begin mei.

Dan ga ik het eens op de agenda zetten, dus reken op Augustus/September op zijn vroegst.

groeten,
Wouter

RE: Dynodag in 2008?

Ja, doe maar wat later in het jaar. Dan is mijn nieuwe dingetje misschien ook voldoende af ;)

RE: Dynodag in 2008?

na het plaatsen van opgevoede spullen wil ik ook wel eens opd e dyno.

ik zit er aan te denken om zelf een afspraak te maken, maar het jaar is nog niet om en als er iets met de club wordt georganiseerd, wil ik daar heen.

is er anders een datum in 2009 waar dit kan?

er zijn vast wel meer mensen die erop willen

RE: Dynodag in 2008?

hanz schreef:


er zijn vast wel meer mensen die erop willen




Yes :D I'm one of them...

ben benieuwd hoeveel japanse p.kaatjes er nu in dat zwarte ding van mij zit.
en als het nog ff duurdt dan kunnen we het andere blok uitproberen >:)

RE: Dynodag in 2008?

Laatste bericht wat ik hoorde van Wouter is dat het begin 2009 wordt.

RE: Dynodag in 2008?

ok begin 2009 ook prima d:)b


ik hou het wel in de gaten wanneer het precies wordt

RE: Dynodag in 2008?

Verhaal van fkoole geplists naar een eigen topic in Mini Chat: viewtopic.php?p=454369#p454369
Hier graag alleen vragen over de "officiële" dynodag van de club; mensen die een abonnement op dit onderwerp hebben, verwachten, als ze een mailtje krijgen, dat er misschien nieuws is over een dynodag van de club.

RE: Dynodag in 2008?

Voor de mensen die misschien op dit onderwerp geabonneerd zijn maar niet dagelijks op het forum komen: er is een datum geprikt in Maart. viewtopic.php?p=464166#p464166

In verband daarmee zet ik dit topic op slot.