Historie gezocht van Mini 1000 HLE '85 - NG-41-PF

default

Historie gezocht van Mini 1000 HLE '85 - NG-41-PF

Ingediend door bobheinen op

Hallo allen,

enkele maanden geleden lid geworden van de club en niet veel later een zwarte Mini 1000 HLE uit België gekocht. Deze moet nog geimporteerd worden bij RDW, maar door de perikelen van afgelopen tijd lukt dat nog niet.

Omdat de auto tot 2014 in Nederland is geweest, ben ik op zoek naar historie over de auto. Het laatste dat ik weet (van een APK keuringsformulier) is dat de auto op 19 augustus 2014 is gekeurd bij Autobedrijf Ad v.d. Ven uit Asten, waarna de auto op 5 september 2014 op naam van de eerste Belgische eigenaar is gezet. Kilometerstand toen 8.500.

Het autobedrijf heeft geen historie van de auto, anders dan dat de auto in september 2013 ook bij dat bedrijf is gekeurd. 

Wie weet waar ik meer informatie over de historie kan vinden, of kent de auto wellicht? Of zijn er databases waar ik op basis van kenteken of chassisnummer informatie kan vinden over klassieke mini's?

Auto is zwart, voor zover ik kan zien nog steeds bijna geheel origineel en onverprutst (of heel gedegen gerestaureerd in de afgelopen jaren).