Diversen Zeeland 25 & 26 Februari 2009

RE: Diversen Zeeland 25 & 26 Februari 2009

Gisteren de 25e, een paar Mini's gespot:

Weet niet zeker of het de 25e of 24e was :P maar kwam een zwarte mini tegen in Heinkenszand met een Dame erin. heb nog vrolijk gezwaait vanuit mn werkbusje (ze zal wel denken....) mss Ukkie??

ik heb ook een Groene mini gespot met een zwart/wit geblokt dak. ik twijfel een beetje waar ik hem heb gezien, ik dacht in Kapelle langs het spoor.

In Grijpskerke zie ik regelmatig een mini staan, die volgens mij voorheen Rood was met creme kleurige strepen eroverheen, en ik denk dat ik hem nu in het zwart heb zien rijden met dezelfde strepen erover d:)b

in Koudekerke zie ik er wel eens 1 bij de molen staan (stukje verderop langs de weg)

Vandaag bij Oostdijk langs het spoor, een donkerblauwe of zwarte mini, witte velgen, gefolied en volgens mij de "banaan" strak afgewerkt en ook zonder bumpers.

in Wemeldinge de paarse mini die achter een hek geparkeerd staat. onderaan de dijk bij de haven.

Vandaag ook rond een uur of 12:00 een zwarte Mini die van Goes vandaan richting 'S Heer arendskerke reed. stond te wachten op het kruispunt voor rood licht. ging nog achter je aan, maar je was al weg. :+)

Ook vandaag Tussen Middelburg en St Laurens een Blauw/Paarse (Cooper?) met kenteken TB-NS-** Dit was om 14:40

ik heb vandaag bijna alles uit mn hoofd gedaan, dus ik kan er hier en daar qua locatie en kleur naast zitten, maar ik hoop dat er clubleden bij zitten ;-) zou toch leuk zijn.

Gr, Peter.

Die zwarte bij heinkenszand was ikke nie. De mijne sta bij Mart op zijn werk.

Bedoel je oostdijk bij Krabbendijke en welk spoorwegovergang?

Die paarse in Wemeldinge is van een oudere man, maar die zit hier niet op t forum.

De rest geen idee

ik dacht dat je misschien zelf weer een rondje in je mini mocht doen van Mart ;-)

Oostdijk bij Krabbendijke inderdaad. en dan staat hij waar je de Nieuwlandse Binnendijk afrijdt, en dan het spoor oversteekt richting Yerseke. Hij staat bij een boerderij langs het spoor bij de overgang. (kant oostdijk)

De rest van de Mini's melden zich misschien zelf nog ;-)

Ga ik morgen ff langs de andere kant na huis van me werk (werk in oostdijk)

24ste zat ik in Gent en de 25ste gewoon aan t werk. Maar als ik in de mini rij is t door de polder heen om te crossen :D

ben de laatste tijd nogal eens op de foto gezet in Zeeland, en dit natuurlijk niet met toegestane snelheid :P , dus wil ik vanaf krabbendijke nogal eens de polder inschieten om binnendoor naar Yerseke te scheuren, daar heb ik minder last van losliggende camera's in de berm dan over de weg langs kruiningen heb ik het idee. :+)

ik weet ook niet of de mini er vaker staat hoor. ik heb hem vandaag ook voor het eerst gezien.

Gr, Peter.
(zal me gelijk eens onder mn eigen naam registreren ;-) )

o wel oppassen op die dijk daar kunnen ze ook weleens met onopvallende auto rijden

:? oeps... had me dus in Mei vorig jaar al eens geregistreerd kennelijk. vond het al raar dat de gebruikersnaam al in gebruik was ;)

ik zal oppassen voor auto's die hard achter me aankomen ;-)

ik heb het druk gehad van de week, maar aankomende week probeer ik jouw auto ook nog even te spotten O:)

Gr, Peter.