Die zwarte bij heinkenszand was ikke nie. De mijne sta bij Mart op zijn werk.
Bedoel je oostdijk bij Krabbendijke en welk spoorwegovergang?
Die paarse in Wemeldinge is van een oudere man, maar die zit hier niet op t forum.
De rest geen idee
- Login of registreer om te reageren
RE: Diversen Zeeland 25 & 26 Februari 2009
Ingediend door mara25 op do, 26-02-2009 18:54
Gisteren de 25e, een paar Mini's gespot:
Weet niet zeker of het de 25e of 24e was maar kwam een zwarte mini tegen in Heinkenszand met een Dame erin. heb nog vrolijk gezwaait vanuit mn werkbusje (ze zal wel denken....) mss Ukkie??
ik heb ook een Groene mini gespot met een zwart/wit geblokt dak. ik twijfel een beetje waar ik hem heb gezien, ik dacht in Kapelle langs het spoor.
In Grijpskerke zie ik regelmatig een mini staan, die volgens mij voorheen Rood was met creme kleurige strepen eroverheen, en ik denk dat ik hem nu in het zwart heb zien rijden met dezelfde strepen erover
in Koudekerke zie ik er wel eens 1 bij de molen staan (stukje verderop langs de weg)
Vandaag bij Oostdijk langs het spoor, een donkerblauwe of zwarte mini, witte velgen, gefolied en volgens mij de "banaan" strak afgewerkt en ook zonder bumpers.
in Wemeldinge de paarse mini die achter een hek geparkeerd staat. onderaan de dijk bij de haven.
Vandaag ook rond een uur of 12:00 een zwarte Mini die van Goes vandaan richting 'S Heer arendskerke reed. stond te wachten op het kruispunt voor rood licht. ging nog achter je aan, maar je was al weg.
Ook vandaag Tussen Middelburg en St Laurens een Blauw/Paarse (Cooper?) met kenteken TB-NS-** Dit was om 14:40
ik heb vandaag bijna alles uit mn hoofd gedaan, dus ik kan er hier en daar qua locatie en kleur naast zitten, maar ik hoop dat er clubleden bij zitten ;-) zou toch leuk zijn.
Gr, Peter.