Mini Monza, rond 12.00 Goes - rondje op slipterrein

RE: Mini Monza, rond 12.00 Goes - rondje op slipterrein

Dag leuke Monza rijders,

Ik was degene in de Cooper die je nog even aansprak. Je zei dat je van "d'n overkant" kwam, en ging een rondje over het slipterrein rijden in Goes. Leuk!

Bedankt voor de duimpjes naar mijn kant van de auto's achter jullie.

Ik had helaas een afspraak, anders had ik wel even langer staan kijken.

:)

Groetjes,

Rj

Ik ben ook eigenaar van een monza en ik vroeg me af of er in Zeeland een bepaalde miniclub is. Graag zou ik contact opnemen met iemand die ook een monza heeft. Gelukkig rijden er in de winter nog mini's rond in zeeland. Hoeveel mini's zijn er eigenlijk in Zeeland?

P.S. Mijn monza staat morgen(18-02) de hele dag op de parkeerplaats voor de rijschool Dek aan de anthonyfokkerstraat, misschien dat je hem ziet.

Groetjes,

Remco

hier nog eentje van yese

rocco schreef:
Ik ben ook eigenaar van een monza..........
Groetjes,

Remco

Hallo Remco,

Ik heb je mini gisteren gespot hoor!! hij stond mooi op het hoekje bij Dek geparkeerd.

ik rijd dagelijks een rondje Zeeland voor mn werk. ik moest bij vd Berg zijn (naast Dek) en Yese kom ik ook dagelijks, maar de mini van Ukkie moet ik nog eens spotten denk ik :-)

gr, Peter.

Er was 's ochtends geen plek meer op de parkeerplaats alleen daar op dat hoekje kon ik hem nog tussen krijgen. Weer een voordeel van een mini :D .

Hij stond er mooi bij inderdaad :-)

ik zie over het algemeen best veel mini's in Zeeland hoor.

vaak gewoon dat ze voor de deur staan, maar ook regelmatig dat ik er 1 zie rijden.
ik reed ook nog eens achter een blauwe pick-up bij Zierikzee. dat is toch ook wel erg leuk om onderweg tegen te komen. en als je er dan achter rijdt, zie je alle mensen de auto nakijken :-) (dit is trouwens wel al heeeel lang geleden hoor)

Gr, Peter.

@ Peter, waar moet je dan ergens wezen op Yese

ik lever auto onderdelen af, zoals bij Steketee autobedrijf, Steketee autoschade, Arie de Kramer, Slabbekoorn, ABS Yerseke, Autobedrijf Yerseke, Westerwind, enz. ;-) nu heb ik bijna heel Yerseke gehad toch? :-)

maar eigenlijk alleen voor Autobedrijf Yerseke (waar ik juist weer weinig kom) moet ik door het dorp heen. de rest ligt allemaal aan de rand, dus zie ze hoogstens op het industrieterrein staan, of voorbij scheuren.

er heeft bij Slabbekoorn ook een zwart-gele mini gestaan. vond ik ook wel een gaaf ding!!

zal je eens een pm sturen