ter verduidelijking: dit is de Praxis aan de Lovense kanaaldijk (1 van de 3 in Tilburg)
Mini mij ook niet bekend ..
groetjes,
Theo van den Bogaard
- Login of registreer om te reageren
ter verduidelijking: dit is de Praxis aan de Lovense kanaaldijk (1 van de 3 in Tilburg)
Mini mij ook niet bekend ..
groetjes,
Theo van den Bogaard
de mini stond er vanmorgen toen ik naar mijn werk reed iig nog 6:45 bij thuis komst niet meer. maaaarrr jammer ik ken deze "manon" ook niet
gr manuel
Bij mijn thuiskomst, rond 17.30 uur ook niet, was hij er ook niet meer. Ik was gisteren wel verbaasd toen ik hem zag staan. Ik weet dat er iemand uit de buurt bij de Blauwe Olifant altijd zijn mini komt wassen, maar dit was een hele andere mini.
RE: Praxis Tilburg, 24-08-2010
Ingediend door (b)engeltje op di, 24-08-2010 23:11
Ik kwam net thuis en zag tot mijn verbazing een mini op de parkeerplaats tegenover mijn appartement. Het is een rode mini met zwarte 12" revolutions. Daarnaast heeft hij een wit dak met daarop een Union Jack.
Op de hoedenplank ligt een kleine kentekenplaat met de naam Manon en staat een knuffelhondje. De originele achterlichten zijn vervangen door Jewelkapjes.
Van wie is deze mooie mini???
Edit: Hij stond er nog toen ik vandaag ging werken. Hij heeft ook nog zwarte standaard verbreders.