Wat maakte hem zo mooi? (Ja, ik ben weer aan het vissen naar meer details over de Mini )
- Login of registreer om te reageren
Wat maakte hem zo mooi? (Ja, ik ben weer aan het vissen naar meer details over de Mini )
Goeie vraag!
Ik heb echter zo het vermoeden dat het dezelfde Mini is als deze.
Mocht dat zo zijn dan kwam ik haar ook tegen van de week op de Hilvertsweg. Maar nadat ik met mn licht geseind had, reed ze me hoofdschuddend voorbij (niet zwaaien dus)
Beetje jammer...
is idd dezelfde. En wat de mini zo mooi maakt is dat, voor zover ik kon zien deze wel aardig in originele staat was en ook onderhouden werd. Maar ik lees nu net dat er weinig mee gereden wordt en de eigenarese niet zo een liefhebber is zoals wij. Jammer
Bloempje schreef:
Goeie vraag!
Ik heb echter zo het vermoeden dat het dezelfde Mini is als deze.
op de een of ander manier weet ik nu het nummerbord... . Is dat gewenst? Mij maakt het niet uit
Ik denk niet dat de eigenaresse daar wakker van zal liggen...
Als je dr zou tegenkomen, weet je het immers toch ook?
Beide gespot-topicjes zijn netjes 'gekuisd', maar ik kan Capo's bericht niet aanpassen, dus dat die combi nu zo uit komt, is dan jammer ( ).
toen ik antwoordde dacht ik dat ook, nu is het kenteken bekend. kan eventueel mijn post aanpassen met het kenteken mocht het nodig zijn
heb het kenteken toch maar even 'gekuisd'
Maar Bloempje in wat voor mini rijd jij rond? Ben de mini's in hilversum een beetje aan het bijhouden sinds ik er ben komen wonen vorig jaar.
Ik rij in een zwarte met een 'wit' dakje. Het is een Mayfair en komt oorspronkelijk uit Duitsland.
Leuk dat je het bijhoudt wat er hier allemaal rond rijdt! Het is alleen erg jammer dat er weinig Mini-rijd(st)ers hier in de buurt bekend zijn met dit forum. Tot nu toe reageren er maar bar weinig als je ze spot...
De meeste seinen en zwaaien gelukkig wel (behalve de eigenaresse van de Mini van dit topicje dan)!
die van mij is vaak te vinden voor de tagrijn...
is nu tijdelijk matzwart gerold, op de achterkant na dan...
heb een Jet Black en woon in Noord. Maar er rijdt nog een rode mini rond in Hilversum en die heb ik gegroet toen ik op straat liep en zowaar ik kreeg respons
Als je Mini's in Hilversum gaat tellen,tel de mijne dan niet mee!Ik kom bijna elke zondag vitaminen eten bij mijn moeder.Groene 1000HLE(maar dan met 1300)en natuurlijk een wit dak.
Succes met tellen!
Mijn teller voor Geldermalsen staat al op 6 !
Grtn Thijs.
Ik ben vanmiddag ook weer ergens op de ring van Hsum te spotten, sta elke vrijdag vast... Ik werk namelijk zo nu en dan in Hsum
RE: rode 1000 hilversum noord [ZK-**-HH]
Ingediend door masnarda op di, 15-03-2005 22:55
Vandaag gespot op de parkeerplaats van het station Hilversum Noord. Een hele mooie rode mini 1000. Kenteken: ZK-**-HH Deze parkeer plek is bij mij om de hoek en heb de auto hier nog niet eerder in de buurt gezien. Maar moet zeggen hij zag er goed verzorgd uit.