rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

vanmiddag (16:50u) op de molenlaan (rotterdam hillegersberg) een "oud blauw" kleurige austin seven mini gespot.

kenteken: DR-61-**
kleur: "oud blauw" (grijs blauwige tint)
extras: beugels op de hoeken van de voorbumper; extra schijnwerpers, "wavy" grille; kinderzitje op de achterbank; austin embleem op motorkap; "automatic" tekst op kofferklep; "austin seven" tekst op kofferklep; stalen velgen met "estate" doppen (zoiets wat ook op mijn pickup zit :9 )

uiteraard gelijk geflyerd voor de mini club zuid holland

~jw~

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

4 jaar later staat deze mini er nog steeds. Van het weekend 4 keer langs gereden. Een hele erge mooie mini trouwens! :9~

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

ooh ja die is zooo mooi!
heb m ook al errrg vaak zien staan, altijd op dezelfde plaats, jaar na jaar...
hoop dat t toeval is dat ik m steeds zie staan, en dat er wel mee gereden word, dat is ie zeker waard...

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

Toen we er langsreden vroeg ik me idd. ook af of er wel mee gereden wordt! Hij is nu wel een beetje vies en stoffig. Maar dat kan ook komen van de aswolk die langsgekomen is. :x

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

Zelfs ik ben 'm een keertje tegen gekomen toen ik nog taxi reed.
Ik heb hem toen ook hier gemeld dacht ik.
Zeker een leuk dingske.

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

Die spot ik ook vaak in geparkeerde toestand. Erg leuke auto!

Vraag me alleen af waarom die buiten staat (Stond dacht ook afgelopen winter gewoon buiten in de sneeuw). Ik geloof dat die huizen allemaal een garage met eigen oprijstrook hebben.

Verder op de molenlaan staat tegenwoordig ook nog een donkergroene cooper uit "nineties".

RE: rotterdam hillegersberg - 16-05-2004 austin seven

Even nieuw leven inblazen.

ik rij daar ook dagelijks langs richting mijn werk.

Sinds 2 weken staat hij er niet meer... Wordt wel degelijk gebruikt, want als ik uit mn werk kwam, of een keer een avonddienst had, stond hij er ook niet. Ik hoop dat dit gewoon een super mooi woon-werk verkeer autootje is. d:)b

ow ja: eitje als teller en een mooi houten stuurtje..
Op de motor richting werk, toch maar even file rijden daar.. dan kon ik altijd genietend (langzaam) voorbij rijden.