Hoe zien onze clubmeetings er straks uit?

RE: Hoe zien onze clubmeetings er straks uit?

De Mini Seven Club Nederland heeft het bevorderen van contact tussen Miniliefhebbers als doel. Om dit te bereiken organiseren we diverse activiteiten zoals weekends, puzzelritten, clubavonden en clubdagen en nog veel meer.
Eind oktober gaan we met een klein groepje leden bij elkaar zitten om het onderdeel clubmeetings eens onder de loep te nemen. Dit zijn in ons oogpunt de clubavonden, clubdagen en meetings waar we bij aanwezig zijn zoals bijvoorbeeld de Autojumble in Waalwijk. We willen bekijken wat er goed gaat en wat dus moet blijven maar ook wat er beter of anders kan.
We hebben al veel informatie uit de enquete die we als input kunnen gebruiken maar willen niets vergeten. Dus als jij iets hebt waarvan je vind dat we daar in ieder geval bij stil moeten staan dan hoor ik dat graag. Schrijf je idee hieronder, of bel me, stuur me een mail of spreek me aan op de clubmeeting in Zandvoort op 3 en 4 oktober of de clubdag van 11 oktober.
Wil je actief meewerken aan de vormgeving van onze clubmeetings en kun je je daar een paar dagen per jaar voor vrijmaken? Dan nodigen we je van harte uit om je bij ons team aan te sluiten.

Hartelijke groeten,

Natascha

RE: Hoe zien onze clubmeetings er straks uit?

Afgelopen woensdag hebben we met negen man een goede discussie gehad over onze clubmeetings. Alle aspecten zijn aan bod gekomen en we hebben een hoop ideeën besproken alsmede een de voor- en nadelen daarvan.
We gaan nu alles op papier zetten en sturen ons advies naar het bestuur. Zij komen begin december bij elkaar en zullen dan een besluit nemen. Meer informatie volgt dus daarna.


Hoe de clubmeetings er volgend jaar ook uit gaan zien, feit blijft dat we mensen nodig hebben die meewerken aan het tot stand komen van onze clubmeetings. Wil jij je bij het organisatieteam aansluiten en meer betrokken zijn bij de vormgeving van onze clubmeetings? Neem dan nu contact met mij op via mail natascha@minisevenclub.nl of bel me.

Ik wil graag meehelpen maar wat zou ik dan moeten doen?
Dat kan van alles zijn. Denk bijvoorbeeld aan:
[list:1a4gconi]- Regelen van de locaties en alle faciliteiten daaromheen zoals b.v. wc's.
- Het organiseren van een bepaalde activiteit: Bedenken van de activiteit, maken van afspraken met de mensen die het uitvoeren, en op de clubmeeting zelf zorgen dat het goed verloopt.
- Op de clubmeeting zorgen dat alles goed verloopt zoals bijvoorbeeld, opvangen van bezoekers, parkeerbeheer, bemanning clubstand, bemanning bij activiteiten etc. [/list:u:1a4gconi]

RE: Hoe zien onze clubmeetings er straks uit?

Hallo allemaal,

De eerste clubdag van 2016 komt eraan. Deze is op zondag 24 april.

In het clubblad van februari hebben jullie gezien wat we over de clubdagen besproken hebben. Een van de uitkomsten hiervan was, is dat we besloten hebben om terug te gaan naar een vaste locatie zo centraal mogelijk in het land. Op deze manier weet iedereen waar hij aan toe is en wat je kunt verwachten. Bij het Ampt van Nijkerk troffen we enthousiaste mensen en veel medewerking om onze clubdagen tot een succes te maken en dat ook nog voor een mooie prijs. Dus dit jaar, en als het goed bevalt ook de jaren daarna, gaan wij naar Nijkerk.

Een deel van het programma is al rond maar hebben nog een hele lijst met leuke ideeën en opties voor nieuwe activiteiten, alleen de mensen die dit uit kunnen voeren ontbreken nog. Dus wil jij een leuke activiteit organiseren? Neem dan nu contact met me op.

Hartelijke groeten,

Natascha