New Mini voor 49,95

RE: New Mini voor 49,95

De nieuwe mini is te huur!

Vanaf bovenstaand bedrag is de one tegenwoordig te huur. All-in voor een hele dag.

Kijk op Europacar.nl voor de voorwaarden.
[color=darkblue:1kg15wey][size=75:1kg15wey]Bron:Kampioen[/size:1kg15wey][/color:1kg15wey]

Mischien moet ik hem dan toch eens een dag gaan uitproberen om er een gefundeerde mening over te vormen. :P

RE: New Mini voor 49,95

hazerswoude-marc schreef:
Mischien moet ik hem dan toch eens een dag gaan uitproberen om er een gefundeerde mening over te vormen. :P




Dat moet je zeker doen ;)

Ik vond het ook helemaal nix, totdat ik er tijdens de voorproefrit in Maarssen een stukje mee mocht toeren... en ja.. de gevolgen zijn toch vergelijkbaar met een Classic Mini... |:(
Eenmaal een Mini.... :D

Nu mn broer nog... die vond de Mini in het begin helemaal nix.. hobbelig, roest enzo.. je kent het wel ;).. totdat ie een keer het stuur van mijn Mini aan mocht raken... >:)

Over 2 maandjes ben ik Mini en MINI COOPER (vd zaak) equipped 8)

Maar je moet het niet vergelijken met een Classic.. je kan het beter met een Snolf of een Astralala vergelijken.. ;)

RE: New Mini voor 49,95

Maar je moet het niet vergelijken met een Classic.. je kan het beter met een Snolf of een Astralala vergelijken..



Heb je er weer zo 1, hoor. Als ik hem niet met de oude Mini moet vergelijken, waarom hebben ze er dan Mini op gezet??

Overigens vind ik ook dat de nieuwe Mini er helemaal niet zo bekaaid afkomt bij een vergelijking met (de laatste uitvoeringen van) de oude. Het is natuurlijk een moderne auto, maar de richting waarin men met de oude Mini was ingeslagen (fashion statement op wielen dat ook nog wel leuk rijdt) hebben ze doorgezet met de nieuwe. Want een 2000 MPi is ook al lang niet meer het kleine goedkope alleskunnertje uit 1959.

Ik wordt er niet [i:1gfs9gzp]echt[/i:1gfs9gzp] opgewonden van. Net als dat ik niet [i:1gfs9gzp]echt[/i:1gfs9gzp] opgewonden wordt van een sports pack MPi. Ik vind het best als het een Mini genoemd wordt, het is een logisch vervolg. Ik vind het gewoon een minder interessante Mini, in veel opzichten. Net als een 1000je uit 1975 me weinig doet, of een willekeurige clubman saloon.

Vergelijken met elkaar is niks mis mee en daar ontkom je ook niet aan. De BMW-verkoper die me vertelde dat ik de nieuwe Mini niet met de oude moet vergelijken heb ik uitgelachen. Had er dan geen Mini op gezet. Als andere mensen me dat vertellen, zoals Jeroen, krijgen ze dit verhaal voor hun kiezen :)

Wil trouwens niet zeggen dat je hem niet [i:1gfs9gzp]kunt[/i:1gfs9gzp] vergelijken met een Golf of Astra. Is ook een heel boeiende vergelijking, omdat je bij de keuze van een leaser nou eenmaal niet de optie hebt om een '91-er Cooper 1.3 (minus i) of Mk1. Cooper S te nemen.

Het enige is dat er in mijn achterhoofd nog steeds een klein stemmetjes is dat kwaaie dingen richting BMW roept over het jatten van het merk Mini enzo. Ik weet ook wel dat het een heel verstandige beslissing van BMW was om de rest van Rover af te stoten en juist Mini te houden, maar dat stemmetje, heh... Gestuurd door blinde emotie en voor geen rede vatbaar :)

RE: New Mini voor 49,95

Heerlijk die emoties. :D

Wat een auto al niet op kan roepen. 8)