1000 posts te weinig?

RE: 1000 posts te weinig?

zowdan
weer eens een potje breken/balletje opgooien.. :)

ligt het aan mij of is 1000 posts wat weinig voor een eervolle vermelding met naam etc?

mischien is er een piek of hebben we echt heel veel gebruikers die volop spammen, maar er zijn aardig mensen bij wie dit nu aan de orde is.

nu wil ik niet stoken met of tegen de jarenlang geldende regels in gaan, maar is het een idee om dit aantal iets op te schroeven naar zeg 2500?

dan zou de rest van de rangen ook wat meer gebalanceerd kunnen worden.

my 2 cents O:)

RE: 1000 posts te weinig?

Tjah, ik vindt 19 van de 2534, die nu meer dan 1000 posts hebben wel meevallen.... En de volgende die eraan komt moet er nog 200.....

1000 posts met de huidige autoprune vindt ik zeker wel een vermelding waard!!

RE: 1000 posts te weinig?

Vooral gezien het feit dat door de autoprune echte oude berichten worden opgeslokt. Ik moet toegeven dat er momenteel wat meer mensen net rond de 1000 zitten, maar die mensen hebben het in mijn ogen ook zeker verdiend om een eigen benaming te krijgen.

Als er later meer gespamd wordt, dan denk ik dat er eventueel over nagedacht moet worden om het aantal post omhoog te zetten, maar niet naar de 2500. Dat is een aantal waar de meeste nu al niet aan komen.

Groeten, Bram

RE: 1000 posts te weinig?

Ik denk inderdaad dat de autoprune op de diverse chat-forums afdoende is.

De belangrijkste reden dat die autoprune uberhaupt is ingevoerd was om te proberen om de database een klein beetje in het gareel te houden en niet nodeloos te vullen met alle mogelijke onzin. Maar daarnaast zag je dat naarmate er meer mensen op het forum kwamen, er ook steeds meer "onzin" op kwam, wat net zo hard meetelde als nuttige bijdrages in de techniekforums. Dus dat was wat mij betreft op zijn minst een prettige bijkomstigheid van de auto-prune.

RE: 1000 posts te weinig?

Ach, voorlopig ben ik er tog nog niet, dus ik vind het prima zoals het is. Valt met op dat Eelke al over de 8500 zit. Moet die dan niet een uber-naam krijgen?
Iets als "Uber-Administrator"!

RE: 1000 posts te weinig?

Haha, die is goed :D

RE: 1000 posts te weinig?

NU we het er tog over hebben. Demelza kan er ook wat van. Al meer dan 2300 posts. Woehoe. waarom nog geen nieuwe naam?

RE: 1000 posts te weinig?

omdat ze nog niet over de voorgestelde 2500 is :o

RE: 1000 posts te weinig?

Minimaxx schreef:
Waarom nog geen nieuwe naam?




Ik had er een...

Totdat ik moderator werd en ja, dan komt er moderator boven je naam te staan ipv wat anders.
Wij mogen daar niet aan meedoen ;)

RE: 1000 posts te weinig?

okees, t was maar een idee O:)

RE: 1000 posts te weinig?

ik vind 1000 posts niet teweinig voor een speciale naam, maar de weg daar naartoe zou wel wat vloeiender kunnen
want cooper s en twincam eight port zijn nu redelijk snel bereikt en dan is het lang wachten op de volgende stap
het is maar een idee

RE: 1000 posts te weinig?

De stappen worden steeds groter. Stage 1 heb je al na 10 posts bereikt, daarna is het grofweg steeds een verdubbeling. Het wordt dus inderdaad steeds moeilijker om een hoger niveau te bereiken.

RE: 1000 posts te weinig?

ah die logika hd ik er nog niet in gezien is ook idd wel mooi

RE: 1000 posts te weinig?

ik heb een hele poos in de top 10 gestaan. Dat was aan het begin van het forum in deze hoedanigheid.
Maar door gebrek aan tijd en soms interresse word het aantal posts minder.
Maar wat maakt het uit, Hazerswoude heeft toch no steeds het grootste onderwerp van de oude versie.
En da's mooi.

RE: 1000 posts te weinig?

wat wordt hier onder "spam" verstaan? de posts die niet helemaal on-topic zijn bij de verschillende techniek onderdelen, of het kwazie geouwehoer in de chit-chat topics?
ik zit dan net boven de 1000 posts, maar ik geef toe dat daarvan zeker de helft onzin is geweest en geen relevante bijdrage heeft geleverd aan welke discussie dan ook. en ... ik heb nog niet eens een eigen naam, ben wel vereerd met de sir issigonis titel.

wat veel belangrijker is... het aantal posts is niet relevant. relevanter is om te weten wie juiste informatie verstrekt in zijn/haar posts. iemand die heel concreet in weinig posts zeer nuttige informatie verstrekt is in mijn ogen waardevoller dan een kletskous zoals ik.

~jw~

RE: 1000 posts te weinig?

Daarom moet je ook niet teveel waarde hechten aan die rang. En daarom ook gebruiken sommige andere sites dingen als karma of rep points, waarbij gebruikers elkaar waardering geven (allemaal hetzelfde, al verschilt het naampje misschien).

Dat is echter behoorlijk complex, en het is heel moeilijk om iets te bedenken dat echt [i:3h3jvjz4]in de praktijk[/i:3h3jvjz4] werkt.

Er is sprake van dat zoiets misschien in de volgende versie van phpBB komt (de forumsoftware die we hier ook gebruiken), maar dat is nog allerminst zeker, juist omdat men het niet echt eens kan worden over hoe zoiets dan zou moeten werken.