Ik zal het je sterker vertellen, ik kwam precies op de voorpagina toen er 10000 berichten waren
- Login of registreer om te reageren
Ik zal het je sterker vertellen, ik kwam precies op de voorpagina toen er 10000 berichten waren
Eelke je bent maar liefst verantwoordelijk voor 22.60% van deze berichten. Dat is bijna een kwart van het totaal. Best wel heel erg veel
Greetz
Richard
Ach, daar zitten ook veel korte reacties tussen van een paar zinnen. En wat "sturende" reacties. Ik lees ook echt alles (vooral vanuit mijn rol als moderator, anders zou ik misschien nog wel eens wat overslaan) en ik heb meestal wel wat te zeggen
Wel wat te zeggen , jij blijft je bezig.maar dat geeft niet hoor het gaat best goed zo
Idd, kritisch, bemiddelend, vraagbaak, zo'n vaderfiguur van dit forum. Leuk toch? Maar hoe combineert hij dit met zijn andere werkzaamheden, want hier zit heel veel tijd in!
Valt erg mee, een reactie is vaak snel getypt. Op mijn werk moet ik inderdaad oppassen dat ik niet te vaak even het forum bekijk.
Ingediend door Brand op wo, 07-07-2004 21:24
Waneer gaat Eelke door de 10000 berichten heen?
Hopelijk blijft die schande me bespaard als de autoprune op de chat en de evenementen aan gaat
RE: 10000
Ingediend door Nummer 36 op zo, 10-11-2002 20:03
Hoera we zijn over de 10000 berichten heen.