50000

RE: 50000

ja ik heb m 50000 e bericht...denk ik

RE: 50000

offf was ik nou net nummer 50001..??? :? .

RE: 50000

Wat? Waar gaat dit over?

RE: 50000

ja ? want volgens mij zitten we al aan de 75000 dan bijna :x

RE: 50000

Niet voor heel lang trouwens, want het is nog steeds de bedoeling dat de autoprune aan gaat op Mini Chat, en dan gaan er wel een stuk of wat afvallen.

RE: 50000

ja je moet wat als jejezelf zit te vervelen he............ :O

RE: 50000

Dat is waar... Maar vage berichten op dit forum toch liever niet.

RE: 50000

Volgens mij had ik gisteren het 75000 bericht op het forum gepost.
Ik zit her nog maar net op en toch leuk, dat het allemaal zo massaal bekeken wordt en er zo spontaan gereageerd wordt.

Ik denk dat je dit als een opsteker moet bekijken Eelke; positief dus.

Je mag het onderwerp wel afsluiten, denk ik; maar verbaas je niet, als "het" terugkomt, als we in de buurt zitten van de 100.000ste. :D

Gr. de Meester...

RE: 50000

Het is absoluut positief dat we 75000 posts hebben bereikt (hoewel, het is maar hoe je het bekijkt... Het kost wel allemaal database-ruimte). Ik doelde dan ook op de opmerking om te gaan posten omdat je je verveeld.

De 100.000 hoop ik niet te bereiken, want dan krijgen we mot met de provider :) Binnenkort wordt een automatische opschoonfunctie aangezet op een aantal forums, wat het aantal posts een beetje binnen de perken moet houden. Zie ook http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=8310

RE: 50000

je legt het inderdaad wel negatief uit....was niet zozeer omdat ik me zit te vervelen (nare bijkomstigheid), zit ook pas op dit forum , en het viel me gewoon op , in positieve zin van het woord.
dus bij deze, ik zal verder ook maar niet meer op terug komen , en wat database ruimte heb je gelijk: van mij mag je dit er dan ook wel allemaal vanaf knikkeren.

met vriendelijke groet roberto

RE: 50000

Nou, zo negatief is het nou toch ook weer niet... :? Maar als jij als reden aanvoert dat je je verveeld... Dan zeg ik op mijn beurt, dan kan je dat ook ergens anders gaan doen.

Het belangrijkste "probleem" was dat het niet echt duidelijk was waar het over ging.

RE: 50000

misschien is het wel tijd voor een 'nutteloze foto's' -topic...