Minikoektrommel 1000 berichten bereikt

RE: Minikoektrommel 1000 berichten bereikt

Er komt vast een hele aparte 1000-berichtennaam uit de bus voor jou jw.

en nu maar hopen dat de auto-prune mij niet weer gelijk degradeert tot de strafbank plaats :x

passende naam? vind mijn inlognaam al gek genoeg 8) . 't is omdat "wauwelaar" al genomen is anders was dat passend geweest. en "ouwehoer" vind ik maar nix :r (ook al zeg en schrijf ik weinig zinnige dingen).

~jw~

tegen de tijd dat er een beslissing over die naam is ben je dan de 1000 wel weer gepasseerd 8)

sauwelaar ?

.. we zullen zien.

Theo van den Bogaard

"De Fotograaf" toepasselijk?

Pick him up.

inimini, dat gaat de goede kant op... misschien is "paparazzi" wel wat :)" title="Evil" /> 8) of heeft dat weer een nare bijsmaak?

~jw~

Jaaaaah!!!! Paparazzi, daar ga ik voor alhoewel misschien niet helemaal tot zijn recht omdat er niet altijd mensen op de foto worden gezet maar ook vaak prachtige omgevingen!

Sja JW je mag dan niet op de loer liggen voor een mooi shot (je zoet altijd de rust op) je staat welom bekend als de man met de camera op zijn buik en die grote hoeveelheid prachtige foto's op je site! :D

[size=150:p9qcjtnv]@ Eelke:[/size:p9qcjtnv] werk maar af! we zijn eruit, Paparazzi it is! :)

Ik vind het een goeie :D

Inimini schreef:
Jaaaaah!!!! Paparazzi, daar ga ik voor

Me too!!! :)

WE zijn er uit? dat maak IK zelf wel uit :P :+)

als de naam iets met fotografie te maken heeft, dan hou ik het uiteindelijk toch maar op "De Fotograaf" 8) . als ik aan paparazzi denk, blijf ik toch een nare bijsmaak eraan overhouden. ik wil niet met een of ander tabloid / glossy vergeleken worden |:( :x

-- smile you're on candid camera -- O:)
-- de camera, binnenkort ook bij u in de buurt -- 8)

~jw~

JIJ hebt niks te vertellen :+) 't is Eelke die uiteindelijk beslist (hebben ze bij mij ook gedaan :P )

oh... als het dan wel iets wordt waar ik mee kan leven, anders moet ik voortaan onder mijn meisjesnaam aanmelden op het forum.

~jw~

paparazzO ;)
klik-klik
gotcha

De fotograaf is m.i. ook prima en heel toepasselijk!

Ach joh, we hebben nog even. De 1000 berichten heeft hij nog niet eens bereikt...

[size=75:bx2dtw4e]Wat dachten jullie van iets als "Flits!"?[/size:bx2dtw4e]

Ha! het woordspel is opgeschoond, mmmmm ik heb er nu opeens ook een heeeel stuk minder.
Nog even wat meer onzin uitkramen JW ;)

Demelza schreef:
Ach joh, we hebben nog even. De 1000 berichten heeft hij nog niet eens bereikt...

[size=75:1tufjwne]Wat dachten jullie van iets als "Flits!"?[/size:1tufjwne]

Dat was ooit een kinderfietsje van Batavus geloof ik. ;)

Als we er weer komen: "it's all in the box ! " :x

Zwetskous

hmmm... ik heb blijkbaar inderdaad een hoop onzin uitgekraamd in het woordspel. zal nu weer hard aan de weg timmeren met irrelevante boodschappen. wie weet haal ik weer de 1000 berichten nog voordat de volgende pruning heeft plaatsgevonden.
na dit bericht nog 31x onzin verkondigen, dat moet toch mogelijk zijn? :)" title="Evil" />

~jw~

"Grijs kenteken"...

hahaha die is goed :x

valt nog mee dat ik niet als "grijze dakduif" wordt aangekondigd :x |:( .

ik vind "de fotograaf" toch wel het meest toepasselijke wat tot nu toe de revu heeft gepasseerd.

~jw~

Het meest egostrelende bedoel je :)" title="Evil" />

*flits*

Vind ik ook wel grappig :)

hmmm... als ik niet egostrelend wil zijn, dan hou ik het op [i:86eihjds]brokkenpiloot[/i:86eihjds]. heb slechts 5x mijn mini aan puin gereden (3x eigen schuld) en 1x de bedrijfswagen aan gort gereden. dussssss...

~jw~

bump.

crash test dummie :9

Bedankt voor de bump, racing green, je verliest wel eens wat uit het oog :) Ik heb er even een poll van gemaakt.

Inimini schreef:
JIJ hebt niks te vertellen :+) 't is Eelke die uiteindelijk beslist (hebben ze bij mij ook gedaan :P )

Bij jou nog wel geloof ik, tegenwoordig pak ik het iets democratischer aan :) Heeft het slachtoffer zelf ook nog een stem :)" title="Evil" />

ik heb dan ook gelijk gebruik gemaakt van mijn stemrecht! 23x raden wat ik heb gekozen O:)

oh ja, als ik niet zelf mag bepalen wat het wordt, dan ga ik toch gewoon lekker onder een nieuwe forumnaam verder. geen punt. binnen de kortste keren heb ik die duizend spamberichten ook wel weer geplaatst.

of te wel..... lekker belangrijk !!!! :+)

~jw~

De 1000-berichtennaam is altijd een naam geweest die je "krijgt" van de andere forummers, dat is voor iedereen zo geweest. Wil je dat niet, dan kan er ook gewoon Sir Issigonis blijven staan.

als ik zo zie wat men tot nu toe heeft gestemd, dan houd ik mijn titel wel op sir issigonis.

pffffff.... wat een heisa om nix. als je het niet erg vindt, dan ga ik nu rustig weer verder met onzin uit te kramen.

~jw~

welke naam vind je zelf het beste dan???

En kan de naam al worden ingevoerd?

Ik geloof niet dat het slachtoffer er zelf veel voor voelt ;)

noem hem dan maar "slachtoffer" :D

ik vond "de fotograaf" wel toepasselijk, maar als dat niet mag... zo zij het. lekker boeiend.

~jw~

ik heb er op gestemd voor je

Ik had ook gestemd op de fotograaf, ik vind paparazzo meteen zo opdringerig klinken... wat mij betreft mag die naam er onder hoor! d:)b
en ja ik heb gestemd omdat ik je ook ken, wat anderen hebben gedaan :?

allemaal stemmen op de fotograaf???

Ik zet 'm er toch maar bij. O:)

"a.s.a. JW"

asa is een fotografische term (weet ik van het puzzelen ;) ) en a.k.a. staat voor "also known as" (ook wel bekend als). Samenvoegen vormt a.s.a.
En omdat ie al een aparte inlognaam heeft voegen we er gewoon JW aan toe.

Maar waarschijnlijk komt ie helemaal niet meer in aanmerking omdat er al een polletje staat...

Ik heb op je gestemd alszijnde "brokkenpiloot"...
Zoveel auto's heb zelfs IK nog niet eens plat gereden... :P :9 8) O:)

([size=75:yp1kpmxw]Ik heb ook nog steeds Sir Issigonis staan hoor ;) [/size:yp1kpmxw])

Inimini schreef:
Ik had ook gestemd op de fotograaf, mij betreft mag die naam er onder hoor! d:)b
en ja ik heb gestemd omdat ik je ook ken, wat anderen hebben gedaan :?

vind ik ook hoor :P

ik had op de footograaf gestemd omdat jij dat zelf de beste vind :)

Paparazzo staat nog steeds op 1... Nog maar 3 stemmen nodig voor de fotograaf.

hoeveel namen mag een huishouden aanmaken? :P Ja idd ik ben echt voor de fotograaf. Paparazzo is gewoon TE opdringerig en dat is JW totaal niet dus...

gelijkstand..

Uiteindelijk mag JW toch zelf nog kiezen dacht ik?

ik mocht ook niet kiezen :)" title="Evil" /> ... nu is het meeste stemmen gelden... :)

De "ere-naam" is altijd een naam geweest die je van de forummers krijgt. Een tijd is dat zo gegaan dat er wat suggesties gedaan werden, en dat ik daar dan een keuze uit maakte. Sinds enige tijd maak ik er een poll van, om het wat eerlijker te maken.

mijne dames & heren forummers...
helaas ben ik momenteel geen bijzondere titel waardig. mijn oeverloos geouwehoer is genadeloos opgeschoond waardoor ik nu driftig weer moet beppen en onzin uitkramen wil ik in de buurt van de 1000 komen. dus.... jullie hebben nog even de tijd om op de *juiste* titel te stemmen in de poll.

~jw~