Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Charlie heeft een nieuwe Wiki-pagina aangemaakt.

Mk1, 1959 - 1967

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Kan het zijn dat de bijschriften bij de plaatjes zijn weggevallen? Of stonden die er niet bij?

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Stonden er niet bij.

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

gefixt

Naar deze pagina zat ik dus als voorbeeld te kijken voor een pagina-met-plaatjes .. bij duidelijker lezen denk ik dat ik nu het toevoegen wel snap ..

alleen is dan dus de Markdown-syntax niet van toepassing:

IMAGES

Image syntax is very much like link syntax.

Inline (titles are optional):

![alt text](/path/to/img.jpg "Title")
Reference-style:

![alt text][id]

[id]: /path/to/img.jpg "Title"
Both of the above examples produce the same output:

alt text




Ik kan me situaties voorstellen waarbij een plaatje echt -in- de tekst moet staan, dus ... hoe zwaar weegt die lay-out met kader en titel ?!

groetjes,
Theo van den Bogaard

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Tja, zeg jij het maar :) Als het [i:20fz3dhg]echt[/i:20fz3dhg] moet dan moet het. Maar ik kan eerlijk gezegd nog geen voorbeelden bedenken.

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

ik zit te denken om:
http://drcwww.uvt.nl/~bogaard/137mod/137mod.htm

over te hevelen, waarbij bij 1 plaatje weinig tekst hoort, dan is een plaatje op de goede plaats in de tabel toch het handigst volgens mij. Hierbij hoort ook de vraag van de bulk upload overigens, alle (meer dan 100 inmiddels) plaatjes in 1 actie uploaden, daarna de linkjes goed in de tabel verwerken ..

groetjes,
Theo van den Bogaard

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Ah, OK. In dat geval lijkt het me zeker heel zinnig om het plaatje in de tekst op te nemen, ja. Bulkupload ga ik even over nadenken. Het lijkt me sowieso niet iets dat voor iedereen beschikbaar moet zijn, ik heb geen zin om een Wiki-artikel op te schonen omdat iemand het leuk vond om zijn vakantiefoto's te uploaden :) Daarnaast is bulkupload op websites een beetje een vervelend probleem; HTML biedt er geen mogelijkheden voor, waardoor je al snel moet gaan grijpen naar Flash-uploaders. Blijft natuurlijk nog altijd de optie dat ik, zolang het incidenteel is, handmatig een zwik plaatjes upload, alleen heb je dan nog niet de koppeling met het betreffende Wiki-artikel.

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Is het nog een.idee om alle technische nummers van blokken,zuigers ed erbij te zetten. Juist omdat deze onderdelen schaars en specifiek zijn. Allicht mini4ever er voor vragen

Jaapio

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Voor technische specificatie zou ik een aparte pagina maken, omdat deze in principe alleen is om de verschillen van de mk's aan te duiden, een linkje op deze pagina kan natuurlijk altijd.
Hoe ver wil je gaan .. een hele parts-list? (heb ik nog wel ergens)

Groetjes,
Theo van den Bogaard

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Voor MK1/ MK2 zou dat inderdaad best de moeite zijn.. Indien beschikbaar uiteraard..

Jaapio

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Theo van den Bogaard heeft deze wiki-pagina aangepast.

Opmerking


Bekijk alle aanpassingen: Revisies van Mk1, 1959 - 1967

RE: Wiki-pagina: Mk1, 1959 - 1967

Eelke heeft deze wiki-pagina aangepast.

Opmerking


Bekijk alle aanpassingen: Revisies van Mk1, 1959 - 1967