Vanavond 19:30 RTL 4 Nieuws

RE: Vanavond 19:30 RTL 4 Nieuws

Vanmiddag is RTL presentator Marcel Meijer met een cameraman bij ons langs geweest. Aantal interviews gedaan en wat leuke shots gemaakt. Eerder vandaag zijn ze bij BvL geweest. Vanavond zullen de beelden worden gebruikt in een item over het 50 jarig bestaan van de Mini. RTL4, 19:30.

Wat een media-aandacht voor alle Nederlandse Mini's deze week! :)

Ah kijk wordt een leuk avondje voor de TV vanavond :)
Al moet ik eigenlijk aan G-Bee klussen........ :|

Ik heb m aan staan.

Leuke reportage.

d:)b

Ook een leuk filmpje. We zijn wel populair deze dagen ;)

Demelza schreef:
Ook een leuk filmpje. We zijn wel populair deze dagen ;)

Ja een leuk filmpje alleen 8,5 miljoen mini's die nog rondt zouden rijden net na dat Ben iets verteld over het roestmonster, lijkt me erg sterk.

Was 6,5 miljoen Mini's, toch?

Stond ook op nu.nl
Blijft verrassend dat sommige zenders hun feiten klakkeloos overnemen. Zou wel erg bijzonder zijn als elke Mini die sinds 1959 uit de fabriek is gerold nog rondrijdt...

leuke film, gelukkig iets meer dan alleen "het is een zuinig autootje"

Een erg leuke reportage maar zeg eens, Roland, merkte ik op dat je een beetje emotioneel werd? ;)

Ik vond het interview met de Lintings ook erg leuk. Ik vond het alleen wel erg negatief dat je per defenitie heel handig moest zijn (bijna alles is te leren) of een heel dikke portemonee moest hebben...... :?

op rtl-gemist staat ook een langer filmpje:

Rebel without Pause

Ja, dat is een BMW reklame film. Werd tijdens het IMM als dvd weggeven. Er staan twee versies op: een lange en een korte versie. Trouwens het is ook op You Tube te zien, maar vraag me niet waar, want ik ben niet zo goed in die dingen. Ben het toevallig tegen gekomen. Moet trouwens toegeven dat het een heel aardige film is.Ze proberen te laten zien dat ze nog zo slecht niet zijn, denk ik

Allemaal leugens natuurlijk ;):
1. Zuinig?
2. Roesten?
3. Erno die emotioneel loopt te doen
4. Leuk om elke dag te sleutelen?
5. Roland die al jaren Daihatsu rijdt en dan praat over een mini
6. 8,5 miljoen?
7. Waar waren de meiden?

Kort samengevat: helemaal goed!

@Herma: Denk dat de strekking was: Als je eenmaal een "wagenpark" bezit en ook nog met die dingen circuitdagen gaat rijden (er gaat "soms" iets kapot) dan leer je vanzelf wel handig te zijn. ;)

Echte leuke filmpje :D

Leuk filmpje is het ook geworden d:)b
Ook leuk om Peter's (mr x) oude mini in het filmpje tegen te komen :)

taekeb schreef:

@Herma: Denk dat de strekking was: Als je eenmaal een "wagenpark" bezit en ook nog met die dingen circuitdagen gaat rijden (er gaat "soms" iets kapot) dan leer je vanzelf wel handig te zijn. ;)

Tuurlijk, dat snap ik ook wel, ik weet inmiddels ook meer dan 10 jaar geleden, en alles is te leren als je wilt...maar op mij kwam het over als.....nou jah..hmm

Rest my case. O:)
[size=65:3p0l2qv2]soms zeg ik teveel...[/size:3p0l2qv2]

taekeb schreef:

3. Erno ...............
5. Roland ..............

Het schijnt zo te zijn dat ze op het IMM waren.....wrom heb ik jullie niet gesien... :'(

Niet goed gekeken dan denk ik? We stonden nog wel met een vrij grote groep en spandoek! Met cmc en Fokko en Martijn en noem het allemaal maar op. Een hoop "oude bekenden" zeg maar.

2009 is mediajaar: Straks staan "we" ook nog in de minimag trouwens met een "vermogensmeet" dagje bij Spamspeed UK!

taekeb schreef:
Niet goed gekeken dan denk ik? We stonden nog wel met een vrij grote groep en spandoek! Met cmc en Fokko en Martijn en noem het allemaal maar op. Een hoop "oude bekenden" zeg maar.

tja...ik heb Fokko ook niet gezien, Christiaan óók niet :'( , maargoed ik kon ook niet echt veel weglopen van ons stekkie, wij waren met....

ja je raad het al...

\\:)/