Vanavond 23.00 NOS-journaal NL3

RE: Vanavond 23.00 NOS-journaal NL3

Vanavond om 23.00 ben ik te zien op het NOS-journaal op Nederland 3 ter gelegenheid van 50 jaar Mini.

Vanmiddag om een uur of half drie werd ik gebeld en om vier uur stonden we te filmen. Om een uur of zes kon ik weer richting huis rijden en dat allemaal voor een filmpje van een paar minuten :)

Maar ach, weer een ervaring rijker en ik denk dat het er wel leuk gaat uit zien!

We gaan kijken :)

ik ga even kijken :D

Jaapio

Ik ga ook kijken :D

Lees het net op tijd ;).

inderdaad, ik lees het ook net, ik wou net de computer afsluiten :x Maar ik blijf nog even, kan ik gelijk de tv in de gaten houden :)

Hoi Demelza,

Ik zag je post net op tijd. Is een leuk stukje geworden.

Groetjes,

Natascha

Goed gedaan d:)b

Niet een auto als een eeh BMW ;)

Leuk stukje, Demelza, Ben :D

Ik heb het ook gezien. Die van mij gaat ook nooit meer weg!

Bah, net gemist dus :(

Kan ook niets vinden van uitzending gemist ofzo (niet van 23:00).

Misschien dat het 3 journaal herhaald wordt na 12 uur?
Anders 50 jaar wachten........ :)

Kam er toevallig langs bij het zappen daarnet d:)b

Je kunt hem wel op uitzendinggemist.nl bekijken. Klik maar op zender nederland 3 en dan moet je programma 'NOS Journaal op 3' hebben van 24/8/2009. Er zijn 3 uitzendingen die dag en 1tje is die van 23.00 uur

Of klik link is misschien makkelijker??!

Het begint bij 4 minuten en 35 seconden.

Leuk filmpje!! d:)b

Leuk stukje geworden d:)b

Gister gezien :D leuk stukje!!!!

de Mini blijft in het nieuws: vanavond op de radio: in het programma Laat op 2 een interview over de 50e verjaardag van de Mini.
(Ook RTL Nieuws gaat een item maken over de Mini)

het is een leuk stukje geworden d:)b :) , alleen de echte Mini's waren in het filmpje (dus geen BWM MINI :x ) d:)b

BMW Mini's waren ook in beeld hoor. Weliswaar op de achtergrond, maar ze ware er ook gewoon bij. Het is immers het merk Mini wat 50 jaar bestaat en dat was zonder BMW niet gelukt. Dan had het alleen 50 jaar geleden geweest dat de eerste Mini op de markt kwam ;)

Ik heb hem op mijn website gezet, wat makkelijker voor iedereen die hem nog steeds niet kon vinden :)
Connie`s mini website
klik dan links op filmpjes en dan omlaag scrollen..en kijken maar

kei leuk fillemke Demelza d:)b :D
heel erg goed gesproken :D

Goed stukje d:)b Ik hoop binnenkort achter jou mening aan te gaan!:D als ik mijn rijbewijs en een mini heb! 8)

Demelza schreef:
Het is immers het merk Mini wat 50 jaar bestaat en dat was zonder BMW niet gelukt.

Zonder de huidige inbreng van BMW was de classic Mini nu ook 50 jaar geleden geintroduceerd: 2009 - 1959 = 50 ongeacht whatever car company ;) De invloed van BMW in de jaren 50 is juist belangrijker dan de bijdrage nu (via de BMW Isetta). Als die er toen niet was geweest dan had de Mini misschien ook nooit bestaan 8)

Dan had de introductie idd 50 jaar geleden geweest, maar had het merk nu niet 50 jaar bestaan. :)

Maar dat hadden we vast ook wel gevierd. Sterker nog, dat is ook precies wat mensen, die niet zoveel met de nieuwe Mini hebben, nu doen :)

Ik weet eigenlijk niet of het hier thuis hoort. Ik vond op pagina 25 van het souvenir magazine wat te koop was tijdens het IMM. Aan het woord zijn twee vertegenwoordigers van BMW; "In the past MINI has sometimes had its eyes fixed a little too firmly on the future. This has meant we haven't always taken the right approach to the Mini community. But while we cannot go back and change the past, we can shape the future together with you". Een verontschuldiging voor hun gedrag van de afgelopen 9 jaar....?

Dat viel me ook op dat stukje, wel sympathiek. I geloof wel dat er een niewe richting wordt ingeslagen, maar dat kan ook altijd al de opzet zijn geweest.

Het probleem is dat het heel makkelijk is mensen tegen je in het harnas te jagen, maar het heel moeilijk om daarn ahet tij te keren... maar je weet maar nooit.

Dit werd tijdens de president meeting op het IMM ook genoemd.. MAar zelfs toen bleken er nog mensen die vonden dat BMW moest wachten tot NA de meeting (belachelijk).. dit is info van iemand die erbij was, ik was er zelf niet

Jaapio

makkelijk is mensen tegen je in het harnas te jagen

.. vooral als de juridische afdeling van BMW daar een paar jaar flink aan heeft gewerkt

daarna het tij te keren

dan zullen ze dat ook wat grootser aan moeten pakken :)" title="Evil" />

ik wens ze succes,
Theo van den Bogaard

:)\\_ amen :)\\_

Ze hebben zich inderdaad duidelijk verontschuldigd tijdens de presidents meeting (ik was er bij) Het zou nu ook te maken hebben met classic artikelen die mensen willen uitbrengen, daar zullen ze makkelijker mee omgaan.

Ook al stond die domme Duitser op om te vragen of BMW dit na de meeting wilde zeggen vond ik het erg belangrijk om te horen! Ze zullen op het IMM voortaan aanwezig zijn. Het hangt van de organisatie af of het op de voor- of achtergrond zal zijn.

Theo van den Bogaard schreef:
.. vooral als de juridische afdeling van BMW daar een paar jaar flink aan heeft gewerkt

Waaraan BMW mogelijk meer aan heeft verdient dan door het verkopen van auto's

typisch Duits, die mensen van BMW ;)Ze hebben zeker niks beters te doen op de juridische afdeling van BMW dan alle classic Mini's ''de grond in te stampen''

nee heb ik ook nooit begrepen waarom dat nodig was.

Maar ze zijn dus nu langzaam bezig om het tij te keren en hebben ingezien dat ze fout zaten... Dus laten we deze oude koe weer lekker in de sloot leggen ;)

prachtig filmpje zeg :D

ik ken het gevoel ook wel , als je eenmaal mini hebt gereden dat je dan niks anders meer wilt :)\\_ \\:)/

Vandaag nog op plaats delict geweest ;)