Na vele jaren intensief gebruik is het tijd voor een rigoureuze aanpak. De van werd een beetje "kniftig" en daar kan ik slecht tegen.
In 2006 is hij na een goede opknapbeurt weer op de weg gekomen. Uit de tijd dan Miniparts nog op de TLCC locatie zat.
In de loop der jaren zomer en winter mee gereden, de trouwe 1000 vervangen door een 1293 snelle motor en de hele techniek (laten) upgraden. Echter hij zag er niet meer uit vond ik.
Ik moet nog kijken hoe ik foto's weer klein kan krijgen om te laten zien waar het allemaal mis ging met dat engelse pisbakkenstaal, maar de huidige status is meer zo
Kortom weer een mooi project op stapel. Zoals ik in mn GT topic (link )al heb verhaald in mijn kennis van minis en hun techniek vooral theoretisch dus zal mijn buurman de zaken gaan uitvoeren. Nick succes ermee. Ik ben een partij lastig
RE: 1983 Van
Ingediend door MBC op zo, 15-01-2017 21:57
Na vele jaren intensief gebruik is het tijd voor een rigoureuze aanpak. De van werd een beetje "kniftig" en daar kan ik slecht tegen.
In 2006 is hij na een goede opknapbeurt weer op de weg gekomen. Uit de tijd dan Miniparts nog op de TLCC locatie zat.
In de loop der jaren zomer en winter mee gereden, de trouwe 1000 vervangen door een 1293 snelle motor en de hele techniek (laten) upgraden. Echter hij zag er niet meer uit vond ik.
Ik moet nog kijken hoe ik foto's weer klein kan krijgen om te laten zien waar het allemaal mis ging met dat engelse pisbakkenstaal, maar de huidige status is meer zo
Kortom weer een mooi project op stapel. Zoals ik in mn GT topic (link )al heb verhaald in mijn kennis van minis en hun techniek vooral theoretisch dus zal mijn buurman de zaken gaan uitvoeren. Nick succes ermee. Ik ben een partij lastig