Rechts voor de bodem en rechterkant van het schutboord de slechte stukken eruit geslepen en nieuw plaatwerk pasmaken
En vorige week op een paar punten vastgelast. Was wel spannend om voor het eerst te doen. Ik ben als hoefsmid wel gewent om met metaal te werken en te smeden, maar dat is 8 of 10mm. Dat is toch ff anders.
Maar het viel me erg mee. Ik had verwacht dat het veel sneller zou krom trekken, maar alles is recht gebleven.
- Login of registreer om te reageren
RE: 1988 mini Jet Black volledige restauratie
Ingediend door DutchYellowRam op vr, 30-12-2011 17:22
Ik zal me eerst even snel voorstellen.
Ik ben Roel en ben 24 jaar en ik kom uit Beets. (vlakbij Hoorn/Purmerend/Beemster)
Dagelijks rij ik met een Dodge Ram 2500 CTD
Een paar jaar geleden heb ik een mini gekocht om op te knappen en echt als leer project te gebruiken hoe je een auto opknapt. Er zullen dus nog wel een aantl vragen komen.
Er zat wel wat roest maar viel wel mee zei de verkoper en daar leek het idd ook op.
Zoals het eruit zag kon je de slechte stukken ook aanpakken zonder de mini helemaal te strippen.
Maar mijn idee was om het als leerproject te gebruiken en dus moest hij helemaal uit elkaar.
Tijdens het strippen kwamen er steeds meer slechte en hele slechte stukken tevoorschijn. Maar dat is alleen maar een mooiere uitdaging
Ik had op voorhand al besloten om niet te zeggen wanneer het klaar moet zijn, omdat ik toch niet weet hoevaak ik tijd heb om eraan te werken.
Vorig jaar december was alles uit elkaar. En toen heb ik er niks meer aan gedaan.
Tot vorige week.
Aan de rechterkant was ik al begonnen met wat slechte stukken weg te slijpen voordat ik bedacht om wat foto's te maken.