Klinkt ondernemend!
Kun je niet ook beter je beide subframes meteen aanpakken? Werkt ook wat prettiger om je remmerij te vervangen! Plus dat de bovenkant van je achtersubframe een hoop vuil kan verzamelen.
- Login of registreer om te reageren
Klinkt ondernemend!
Kun je niet ook beter je beide subframes meteen aanpakken? Werkt ook wat prettiger om je remmerij te vervangen! Plus dat de bovenkant van je achtersubframe een hoop vuil kan verzamelen.
Super Jaron ! Je gaat hem dus op trommelremmen rondom houden begrijp ik, ga je verder aanpassingen maken zoals staalgevlochten remslangen , minifins remtrommels , betere kwaliteit remblokken ect ect. ?
Groetjes,
Levi
het gehele remsysteem word vernieuwd dus 4 trommelremmen, met nieuwe background cylinders en mintex schoenen alu trommels, staalen slangen geheel nieuwe leidingen
oftewel een hele operatie maar het is eht zeker wel waard, want ben het zat om met aalleen half werkende achteremmen te rijden.
ombouw naar remschijven zou ik namelijk jammer vinden, zij hoort trommels te hebben
Hoort ze ook op 13inch te staan of blijft dat gewoon omdat het dik staat
Vaak worden trommels aangehouden ivm de 10" wielen en het kosten plaatje voor 7.5" schijven.
Als je dan toch 13" houd zou ik een setje 8.4 schijven erop zetten... remt beter dan trommels..
RE: austin mini 1000
Ingediend door jameswatt30 op do, 13-01-2011 12:24
in deze showcase komt geen gehele restauratie maar meer zeeeeer groot onderhoud wat ik de komende maanden ga uitvoeren
de planning:
binnenkant:
nieuw interieur
vloer geheel opschuren (kaal) en heheel behandelen en opschuren
centrale deur vergrendeling inbouwen
(zekeringen naar binnen verplaatsen)
nieuwe riemen
buitenkant:
onderkant geheel kaal en coaten
4 gehele nieuwe trommelremmen met nieuwe remleidingen in de hele auto van achtergrond tot remcylinders worden vernieuwd
motor:
geheel gereviseerd 1000 blok erin.
moterruimte opnieuw spuiten.
oftewel een hele waslijst.
de komende maande zullen updates komen van hoe de werkzaamheden verlopen