Nu je je interieur eruit hebt kan je gelijk even de andere plekken van de aankooptips meenemen: http://www.minisevenclub.nl/body.php?se ... 453d824bda
Als er dan toch aan gelast gaat worden kan je maar beter alle gaten meenemen.
- Login of registreer om te reageren
RE: Elixir Mini 1000cc
Ingediend door elixir op wo, 25-02-2009 00:22
hallo mede forumers,
even voorstellen:
mij naam is Johan van Lent ik ben geboren en getogen in gorinchem en ben 20 jaar oud. ik volg een opleiding voor zelfstandig ondernemer en wil die aankomende zomer afronden. eind januari heb ik mijn eerste mini gekocht. ik wil gaan proberen om hem zo veel mogelijk orgineel te houden en op te knappen. alleen heb ik weinig verstand van autos dus het zal allemaal niet zo snel gaan.
Austin mini 1000. zo heb ik hem gekocht.
tot vorige week heb ik zo met deze mini gereden tot dat het heel hard ging regenen en ik smorgens een keer met de mini naar school wou gaan en heel de achter vloerbedeking van me mini nat was aan de bij bestuurders kan.
gelukkig heb ik een hele goeie vriend die een grote garage heeft waar mijn mini in mag staan.
afgelope zondag ben ik dan ook aan de slag gegaan en het halve interieur der uitgehaald.
toen kwam ik me grootste nachtmerrie tegen ROEST!! bij de bestuurders kant in de (kaartenbak??) kwam ik deze plek tegen:S
nu nog even regelen dat er iemand voor mij er een nieuw stukje in kan lassen.