De striping hoort bij het model: Cooper in dit geval.
Op de strepen op de motorkap staat de handtekening van John Cooper, de bedenker van dat model.
In 1959 en 1960 was John Cooper de constructeurskampioen formule 1
Vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Williams Renault.
Zie ook:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Cooper_(car_maker)
Veel plezier ermee,
Theo van den Bogaard
- Login of registreer om te reageren
RE: Mijn Mini Cooper 1300cc
Ingediend door mercedes_w202 op di, 15-07-2014 20:14
Hallo Mensen,
Ik wil me even voorstellen en hopelijk is dit de juiste plek daarvoor. Mijn naam is Michel ben 23 jaar en woon in Kleve(Duitsland) Ik ben eigenlijk een Mercedes rijder maar wilde altijd al een mini erbij hebben voor de fun zeg maar en die wens is gisteren waarheid geworden. Het gaat om een Mini cooper Rover 1.3, Positief punt hij loopt/rijdt en voor de rest ziet die er van binnen nog erg netjes uit. Alleen wat achterstallig onderhoud. Was net even een het google en de prijs voor onderhoud zijn nog wel te doen Geweldig vergeleken met me mercedessen.
Foto's
en hier samen met de 2 andere auto's
Kan iemand mij vertellen of die striping nog iets specials is? en wat er nou precies op de motorkap staat geschreven in die striping.
en ik kom het de forums veel Metro tegen wat is dat nou? gewoon een onderdelen merk?
en er zit een sticker op de achterruit van dit forum dus waarschijnlijk een bekende auto. Heb hem gekocht in Olst en de eigenaar woonde in Deventer dacht ik.
Alvast bedankt voor de moeite,
Michel