Leuke auto..zeker als 1e mini..veel geluk ermee.
Beter je hi-lo iets omhoog dan je achterspatbord wegzagen/slijpen..
Als hij nu aanloopt heb je nog ruimte zat
En als je verstelbaar aan de achterzijde plaatst kun je sowieso alle kanten op..
Als je daar zaagt zitten er 2 delen plaatstaal,binnenspatbord en buitenskin-zijkant, die precies op elkaar zijn gepuntlast.
Dat is de naad/rand die er langs loopt aan de zijkant van de body..
Deze wil je niet wegslijpen.. anders zaag je de stevigheid weg..gevolgen lijken me duidelijk.
- Login of registreer om te reageren
RE: Mijn mini Maxzee
Ingediend door flexib0y op ma, 31-08-2009 12:39
Mijn eerste mini. mini 1000HLE
Ik heb 'm zo gekocht.
Details
Seemless Zeemax body-kit
13" Midland rims
Paul Smith dails
Hi-Lo mounted at the back
Chrome side mirrors
Leather 3-spoke steeringwheel
DTM-look exhaust
link
Ik in een andere topic, dat ik een raar gebonk had onder de auto. Maar dat is inmiddels al verholpen.
Wat nu nog in de planning staat.
[list:gj4ikjxh][*:gj4ikjxh]Een gebroken stabilisator plaatje plaatsen bij de versnellingsbak aan subframe.[/*:m:gj4ikjxh]
[*:gj4ikjxh]Andere schokbrekers achter (Spax-verstelbare denk ik). Ik heb voor rode koni's dus die lijken mij wel in orde. [/*:m:gj4ikjxh]
[*:gj4ikjxh] achterspatborden bijslijpen, want mijn banden lopen aan bij een hobbel op snelweg of andere optie is om de HI-LO's wat hoger te zetten. (en stuggere schokbrekers)[/*:m:gj4ikjxh]
[*:gj4ikjxh]Stuurverlager monteren[/*:m:gj4ikjxh]
[*:gj4ikjxh]Betere speakers achterin plaatsen. 3-weg losse componenten set van QM Quart. Ramen blinderen achter.[/*:m:gj4ikjxh][/list:u:gj4ikjxh]