Erg netjes zeker die mica maakt het net weer wat anders dan de andere BRG mini's. Aangezien je post van eind april is heb je al weer vorderinge gemaakt?
Grappig dat het hier hetzelfde gaat als op vele andere fora, op bekenden wordt bij nieuwe wielen al een pagina of 3 volgelult en bij een compleet overgespoten mini wordt er niet gereageerd....
- Login of registreer om te reageren
RE: Mike's 1977 mini restauratie!!!!
Ingediend door minimike op zo, 27-04-2008 00:45
He hallo allemaal,
Ik ben hier vrij nieuw op het forum.
Vorig jaar heb ik mijn mini gevonden uit 1977. Na lang wikken en wegen (en tijd) ben ik afgelopen december dan echt begonnen met het restaureren van mijn eerste mini. Ik zal jullie een klein beetje laten zien hoe de mini was bij aankoop en hoe de mini er tot nu toe bij staat na bijna vijf maanden werk.
De mini in de oude staat voor de de start van de restauratie.
De mini na de eerste start!!
De body opweg naar de spuiter en plaatwerker.
En jawel de mini in zijn nieuwe jasje British racing green in mica kleur met een spier wit dak.
Op dit moment doe ik de restauratie tussen alles door zodra ik ook maar even tijd heb.
Zodra ik weer wat verder ben gevorderd zal ik foto's plaatsen. Het interieur gaat binnenkort naar een stoffeerderij voor ook een nieuw jasje. Verder zal de mini nieuwe velgjes krijgen die net terug zijn van straler. Ik spreek jullie snel weer.
Groetjes michael minimike