Haha die roetplek op de kentekenplaat!!
Leuk bakkie , met een behoorlijke sound ook.
Tja, die roestplekjes aanpakken.. als je eenmaal begint met prikken komt er volgens mij vaak geen eind meer aan. Ik ben ook net begonnen met mijn eerste mini'tje, en ik laat me maar verrassen.
De plannen die je hebt klinken alvast niet verkeerd
- Login of registreer om te reageren
RE: Mini 1000 magic Elst
Ingediend door Brassknuckle op wo, 30-06-2010 23:57
Hoi luitjes
kon ff geen topic vinden waar je je kan voor stellen dus denk maak maar gewoon een project topic, en voeg het gewoon erbij
Nou me naam is jan woon in Elst (gld), 27 jaar oud getrouwd en 3 kids
werk in de IT/design en parttime tattooeer ik ook
hobby's voor de rest zijn auto's / sleutelen / gamen etc
Rij zelf nu al voor lange tijd in een bmw e30 die geboren werd als 320 maar nu rond rijd als 327i en nu nog half mat zwart is maar hopelijk als ik de tijd ff heb helemaal matzwart is alleen om dat ik dus werk in nijmegen en de bimmer in de spits nogal veel zoop wou ik er een kleine auto bij
eerste wat in me op kwam was een mini heel simpel ze zijn klein lekker vlot en oldskool , en hoe vaker ik in dat gekke kleine ding rond rij hoe toffer ik hem begint te vinden, elke morgen als ik hem start komt er al weer een smile op mijn gezicht
wou hem eerst net als mijn bimmer matzwart spuiten maar denk dat ik hem lekker rood hou, alleen hier en daar nog een klein plekje behandelen voor de rest is de bodem knetter hard gelukkig
ff info over de wagen het gaat om een mini 1000 magic met stage1 en mooi open pijpje
inmiddels al wat kleine dingen gedaan :
dash zwart gespoten - nieuw oliefilter - olie - verdelerkap - bougiekabels - k&n inleg filter etc en morgen draai ik er ook ff 4 nieuwe titjes in
mijn todo list is een stukje langer:
roest plekjes weg werken en wat spuit werk natuurlijk - body kitje - en net als de bimmer verbreedstaal - kuipstoeljes met 4 punts - dashboardje er in als ik ff centjes er voor hem - mooie bekleden mdf plaat voor de achterbank met compo en sub - sport stuurtje en ooooooiiiitttt en turbo blokje
alleen ga ik eerst even een motor issue aanpakken waar ik me dus door aan erger, vorige eigenaar had me al verteld dat ze hem wat armer afgesteld hadden voor de co uitstoot (apk) merk dus ook dat hij inhoud en er als een speer vandoor gaat als ik de choke uit trekt met als gevolgt dat die rookt als de hel
word wel ff puzzelen aangezien ik normaal sleutel aan injectie blokken ipv een blokkie met carb en een ontsteking waar je nog met een schroevendraaier in met pielen om te stellen, dus word ff weer back to basic
maar genoeg gelul hier wat pics & filmpies
link
link
link
en hier het resultaat van het beetje gassen
nou naar bed maar To Be Continued