Mini 1000 VAN95 (van minipino)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Vandaag na een lange reis weer terug in maastricht met onze nieuwe aanwinst \\:)/ \\:)/
Altijd weer opnieuw gewild en vandaag was het zover, samen met mijn broertje onderweg voor een reis van 3 uur heen en 3 uur terug.
Alles is goed gegaan op een tankstation vinden na :(( Gelukkig net de grens over bij Venlo was er een tankstation en daar bleek nog een 1/2 liter in de tank te zitten :9~ 8)
Mini heeft de reis uitstekend doorgekomen. Moeten wel nog wat dingetjes aan gebeuren maar het is een opietopie VAN d:)b :)" title="Evil" />
Hierbij wat pics:

Bij zijn oude baasje:


Onderweg in duitsland:

De engelse buldog van mijn broertje bevalt het wel \\:)/ :

Thuis in zijn nieuwe plekje in de garage :P

default

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Heel leuke van!
staat heel gezond lijkt me zo!?
in ieder geval al een mooi tripje gedaan met het vannetje!

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Ziet er echt mooi uit!

Wat moet je er nog aan doen?

Ik het trouwens een ex-rechtsgestuurd? Want de ruitenwissers zitten 'anders' om.

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Hij heeft het idd heel goed gedaan en zijn eerste echte verre trip goed doorstaan.
Hij is van 79, en zo te zien nog nooit "hersteld" geworden :)" title="Evil" /> Hij heeft hier en daar wat oppervlakkige roestplekjes waar zeker in de toekomst wat aan gedaan moet worden.
Of hij rechts gestuurd was , weet ik niet, maar idd de ruitenwissers werken andersom.
technisch lijkt hij in goede staat, ligt als een rots op de weg en 100 km/h was geen probleem. was alleen weer even wennen aan trommelremmen :((
Verder werkt de kachel niet, schroefje aan kabel ontbreekt. motorblok zit los (hondenbot), en is zeer zweterig met gevolg olielucht in auto :x

dit lijkt het zo'n beetje te zijn. komende week hem eens nader bekijken en kennismaken :)" title="Evil" /> O+

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Mooie Van! d:)b

Wat heb je betaald als ik vragen mag? O:)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Dat mag je vragen :P
Een mooie prijs en veel liefde d:)b :)\\_ O+
Vanwaar deze "iets wat merwaardige" vraag? O:)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

mooi bakkie hoor, ik zat net naar een foto van de achterkant te kijken en ik miste iets, na 5 minuten zag ik pas dat de bumpertjes ontbreken :P erg mooi wagentje!

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

LimitedSjoerd schreef:
mooi bakkie hoor, ik zat net naar een foto van de achterkant te kijken en ik miste iets, na 5 minuten zag ik pas dat de bumpertjes ontbreken :P erg mooi wagentje!



Klopt, die liggen achterin. De vorige eigenaar liep nog met het idee om ze opnieuw te verchromen, vandaar

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

minipino schreef:
Dat mag je vragen :P
Een mooie prijs en veel liefde d:)b :)\\_ O+
Vanwaar deze "iets wat merwaardige" vraag? O:)



Ben gewoon benieuwd ;)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

heb je deze gekocht in de buurt van wolvega ??

zoja dan heb een hele goede gekocht ben er ook al eens wezen kijken
veel succes er mee

hilbert

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

HEt was wel ver rijden, maar dat plaatsje ligt niet daar in de buurt :)
Hij komt uit enschede O:)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

hey pino,

je hebt echt een mooie van op de kop getikt,
kijk ernaar uit om hem eens in het echt te mogen te bewonderen,

groetjes seffens

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Ziet er netjes uit hoor! Veel plezier ermee.

Dat van de ruitenwissers klopt trouwens niet. Ik heb een origineel rechts gestuurde en die staan hetzelfde als onze andere Mini. Dit zie je wel vaker.

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Reneend schreef:
Ziet er netjes uit hoor! Veel plezier ermee.

Dat van de ruitenwissers klopt trouwens niet. Ik heb een origineel rechts gestuurde en die staan hetzelfde als onze andere Mini. Dit zie je wel vaker.



Ok d:)b dat wist ik niet, vond het wel grappig en dacht dat het door engelse variant kwam. Al zou het idd niet kunnen, want kenteken is orgineel nederlands uit 79 \\:)/ . Heeft zijn voordelen als ze zo staan, blijft er geen vuil plakke :+)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Mooi van pino :) ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd

Groetjes Dave

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Danke danke allemaal. Hij ziet er ook nog best goed uit, heeft uiteraad zijn plekjes mhe dat mag de pret niet drukken :9

IS in ieder geval een zeer goede basis veur over een tijd evt. restaureren, maar eerst moet pino :'( :* :P klaar

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Mooie VAN!!
De ruitenwissers bij mijn '79 origineel nederlandse VAN staan ook andersom, op z'n engels zeg maar.

Groet ron

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Nou, afgelopen week een beetje liggen klussen en dan kom je het 1 en ander wel tegen.
Rubberen benzine leiding die een beetje poreus was :x
Slecht starten met koud weer, maar nieuwe bougiekabels doen wonderen
Remmen stellen en dan remmen trommeltjes in 1 keer niet meer zo slecht 8)
Accu klemmen vernieuwd en een radio ingebouwd, nu nog plek vinden voor de boxen!!!!!!!!!!
Nieuw slotje bij achterklep geplaatst, want oude was niet te sluiten
nieuw tapijt gelegd
alle schroeven maar aangedraaid wat met benzine toevoer en rooggassen afvoer te maken hebben :(( dat verklaart wel de lucht in de auto :9~
Nu nog andere stoelen erin zetten
En
Bijrijdersdeur hangt er scheef bij :? Ik had al begrepen dat dit een scharnier probleem is en niet te stellen meer is :'( Maar eens kijken voor nieuwe scharnieren :P

Ben ook nog in dubio welke velgen eronder moeten? Standaard wat er nu onder ligt, dunlop velgen of mijn nieuwe starmagjes die eigenlijk voor pino zijn :)" title="Evil" />

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Gelezen ;-)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

@frostie d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Hele mooie Van, ik zou persoonlijk de huidige velgen er op laten zitten, vind ik toch wel heel erg mooi :)

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

inderdaad risky, dit zou ik ook doen,
greetz

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Gaat hij weer weg :? Wat jammer!

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Hij MAG weg, maar moet niet :x Ik heb meerdere auto's en het is toch wel een beetje druk hier. Krijg weinig tijd en ben ook bezig met het opbouwen van mijn eigen mini. Aangezien ik toch niet in 2 mini's kan rijden en beetje ruimtegebrek heb, mag hij weg. Vandaar dat ik hem te koop heb gezegd.

Op zich wel jammer want het is een leuke goede mini :)" title="Evil" />

Trouwens met 2 kinderen is het ook niet echt practisch :((

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

hey edgard,

welke mag weg? de van?

groetjes

RE: Mini 1000 VAN95 (van minipino)

Ja, de VAN :o De andere doen we nooit en te nimmer weg, die heeft te veel emotionele waarde \\:)/ :9~ :9~