RE: Mini 1000HLE - 1985
Ingediend door bramgroot op za, 27-08-2011 20:55
als het goed is is dit een mini die ook op deze site word aangeboden ik wou hem ook kopen maar toch maar van af gezien was te ver weg
veel plezier met je mini!!
- Login of registreer om te reageren
RE: Mini 1000HLE - 1985
Ingediend door joskuiper op do, 25-08-2011 13:18
Hallo allemaal,
Ik zal me meteen even voorstellen, mijn naam is Jos, planner bij een installatie-bedrijf en wonende te Staphorst (velen vast wel bekend )
Op dit moment ben ik nog niet in het bezit van een Mini maar voor 99% zeker koop ik aanstaande zaterdag de volgende mini:
Zondag is mijn vrouw jarig en gezien we toch graag een tweede auto willen (moet wel een oldtimer zijn) en mijn vrouw gek is van Mini's krijgt ze die zondag cadeau.
Auto is in goede staat, geen roest, en voorzien van net nieuwe APK en een zojuist uitgevoerde onderhoudsbeurt à €600.00
Hij is in 2009 gerestaureerd en opnieuw gespoten.
Meer info komt nog wel, eerst zaterdag kijken en zonder bijzonders gaat hij mee naar huis.
Plannen heb ik nog niet veel, maar sowieso komt er op korte termijn de Union jack op het dak (kan helemaal mooi bij deze donkerblauwe kleur)
OFFTOPIC
Voor de geinteresseerden, dit is mijn huidige auto die ik nu met veel plezier berijd, motorisch getuned en lichtelijk optisch getuned heb: Seat Leon 2.0 tfsi met momenteel 258 PK:
De mazda is overigens mijn auto die ik voor de Leon heb gehad en vanaf standaard heb uitgebouwd: