mini 1991 (brutus)

default

RE: mini 1991 (brutus)

Hallo,

Laat ik met even voor stellen, Ik ben Dennis 24 jaar en kom uit Borculo. En ben nieuw hier op het forum.
Ik heb een maand geleden mij eerste mini gekocht :D :D.Het is er een uit 1991, met veel rotte plekken (de bekende mini plekjes)

3 weken geleden begonnen een spit te maken leek mij toch wel makkelijk aangezien me broer ook een mini heeft en ook opgeknapt moet worden. Ik heb er een remtrommel aan gemaakt zo dat ik heb in elk stand kan zetten d:)b

De mini is nu helemaal kaal en eerste gaatje zit weer dicht. \\:)/
nu nog kijken hoe ik foto's kan toevoegen!!!

default

RE: mini 1991 (brutus)

jaaa het is gelukt vanavond meer fotos :)





RE: mini 1991 (brutus)

Leuk om t zo te volgen!
Wie weet tot binnenkort

default

RE: mini 1991 (brutus)

zo als belooft nog wat fotos van brutus




even een rondje maken kijken of alles werkt





en het werkt d:)b





linker zijkant roest roest en nog eens roest



achter de schokbreker steun

default

RE: mini 1991 (brutus)

vandaag bezig geweest met de bodem plaat opmaat slijpen en er gedeeltelijk in gehecht.
morgen aflassen en ventilatie gat en deur ophanging op maat slijpen en er in hechten.
tips and tricks zijn altijd welkom(het is me eerst mini project :D )



default

RE: mini 1991 (brutus)

van de week weer verder met brutus geweest.deurstijl er ingelast en versteviging aangebracht






bodem


volgende week de bodem en dorpels aanpakken :D

RE: mini 1991 (brutus)

Netjes,

goed bezig leuk om te zien.
ben benieuwd hoe het gaat worden!

minigroet stefan

default

RE: mini 1991 (brutus)

vandaag bezig geweest met het motorblok van het subframe gehaald. zo dat hij na de stralen kan en daarna word het subframe gepoeder coatd:)b




RE: mini 1991 (brutus)

netjes ga je ook nog wat met het blok zelf doen?
kwa nockas ofzo of pakkingen enzo?
lijkt me wel goed als je hem er nu toch uit heb.

minigroet stefan

default

RE: mini 1991 (brutus)

ja nu ik het blok er toch uit heb ga ik sowiezo alle pakkingen en keerringen vervangen.
zit nog te twijfelen over een stage one kit :? .ma heb nog even eerst de body ma is afmaken en een mooie kleur voor uit te kiezen.zit te denken aan Island Blue of donker grijs


gr

RE: mini 1991 (brutus)

donker grijs is een mooie kleur :D
je kunt altijd eens komen kijken natuurlijk he :P

RE: mini 1991 (brutus)

Das wel netjes,

Ik heb nog een kit liggen als je wil.
Inlaat uitlaat mainflow gooi maar een pm uit mocht je interesse hebben

minigroet stefan

RE: mini 1991 (brutus)

Ik zou alleen wel een paar schuine stukjes maken op je a-paneel verstevigingen. Zoals ze nu zijn blijft er zand en vocht op liggen met het risico dat alles veel sneller gaat roesten. Dat zou een beetje zonde zijn van al het werk.

default

RE: mini 1991 (brutus)

munuuuhh freak @zal er over na denken :)
the puritan @ de versteviging heb ik er onder een hoek aan gelast is op de foto niet heel goed te zien en ben van plan om in de wielkassen een rubber/polyester binnen bak te maken.. ma zo ver zijn we nog lang niet. ben vandaag bezig geweest met de bodem fotos volgen nog :D