Bij deze dan eindelijk een foto van de Mini zoals we deze in 2009 hebben gekocht!
Eigenlijk ben ik al langer fan van de Mini, de Mini is dan ook welbekend binnen de familie daar mijn ouders ook Mini hebben gereden en nog steeds rijden.
De aanschaf van deze Mini komt eigenlijk voort uit het kapot gaan van onze eerdere auto, dat was een renault megane uit 2004, om een lang verhaal kort te maken... vervuilde Diesel en alles moeten vervangen, dat zou ruim €2500 gaan kosten, wat ik teveel voor die auto vond.
Ik heb de auto verkocht en besloot toen samen met mijn vrouw deze Mini te kopen als tijdelijk vervoer en klusobject.
Na een maand of 3 hadden we een andere auto gekocht, een Opel Corsa uit 2007 en de restauratie van onze Mini word een Feit. Hieronder een foto van zoals wij de Mini hebben gekocht van een bekende.
De Mini was hier toegetakeld in de kleuren van een Katwijkse voetbalclub, en heeft even dienst gedaan als trouwauto. UIteraard heb ik als Noordwijker deze stickers gelijk verwijderd
Overigens.. onze hond Cooper vind de hoedenplank een topplek! zeker met het raam open!
En Cooper achter het stuur:
En z'n favoriete plek:
- Login of registreer om te reageren
RE: Mini City 1000 '88 restauratie
Ingediend door Cheese op di, 23-08-2011 19:42
Eindelijk is het dan zover en denk ik afbeeldingen te kunnen plaatsen op het forum.
Ik ben inmiddels al Lid sinds 2009, en sindsdien ook bezig met mijn Mini, in dit topic wil ik jullie dan ook laten zien waar ik mee bezig ben en zal ik mijn foto's plaatsen.
Tips op en aanmerkingen zijn uiteraard altijd welkom!