Tips ? Tekeningen ? Wat bedoel je precies ? Waarover wil je tips en waarvan tekeningen ?
- Login of registreer om te reageren
Tips ? Tekeningen ? Wat bedoel je precies ? Waarover wil je tips en waarvan tekeningen ?
Ingediend door mini_man op za, 19-09-2009 21:20
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik denk dat een 'haynes manual' is wat je zoekt. Daar staat zo wel het een en ander in over reperaties en dergelijke
Ingediend door martus op zo, 20-09-2009 00:40
hoi bart
zou graag tips willen over restauratie en onderhoud aandachtspuntjes etc. En dacht dat wat tekeningen of een Manuel misschien daarbij wel handig zou zijn.
groet
Ingediend door martus op zo, 20-09-2009 00:45
mini_man schreef:
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik denk dat een 'haynes manual' is wat je zoekt. Daar staat zo wel het een en ander in over reperaties en dergelijke
enig idee waar ik die kan kopen
groet martus
zou je even kunnen kijken op: http://www.mini.pagina.nl daar staan een heleboel site's van minizaken. die staan onder miniparts NL.
moet je gewoon even zoeken op die site's weet zeker dat daar wel een zaak bij staat die boeken verkoopt.
veel suc6
gr ralph
Ingediend door traveller50 op zo, 20-09-2009 08:36
Martus,
ik heb het boek liggen. Voor €25 is ie van jou.
Gr. Sjaak.
Ingediend door martus op ma, 21-09-2009 22:00
nog even een vraagje,
als ik boven de 100 rij trilt het stuur wel aardig wat is dat normaal en, zijn alle mini stoelen zo slecht voor je rug
hij is nu voor de apk dus vingers gekruist.
martus schreef:
nog even een vraagje.. zijn alle mini stoelen zo slecht voor je rug
Je kunt beter de vraag stellen....is de Mini goed voor je rug?
martus":b5rvbgtv]hij is nu voor de apk dus vingers gekruist.[/quote:b5rvbgtv]
succes.......
dat trillen bij 100 is niet normaal. maar misschien is het een goed idee om het 1 en anders eens uit te laten lijnen..
hoe is de APK gegaan
Jaapio
Ingediend door martus op di, 22-09-2009 19:22
ja denk idd dat dat moet gebeuren trekt ook een beetje naar links maar uitlijnen moet maar gebeuren als tie klaar is.
garage houder was erg druk dus 1 dag uitstel ben benieuwd hoop dat het meevalt
groeten
RE: mini cooper s 1992
Ingediend door martus op za, 19-09-2009 00:21
hallo allemaal ben nieuw op dit forum, en zins vandaag de eigenaar van een mini cooper s uit 1992. Waar nog een hoop aan moet gebeuren heb helemaal geen ervaring met mini, maar was opzoek naar een tijdelijke auto maar toen ik een proefritje had gemaakt was ik verkocht dit is fun geen comfort maar fun. Maar omdat ik nog geen ervaring heb zijn tips tekeningen van harte welkom,
vriendelijke groet martus