we zijn (ik ben) erg nieuwschierig hoe dit gaat worden
wil je ook wat meer gegevens aan ons laten weten
welk type blok e.d omdat dit ook al even in mijn hoofd speelt
suc6 iig
grtzz
- Login of registreer om te reageren
we zijn (ik ben) erg nieuwschierig hoe dit gaat worden
wil je ook wat meer gegevens aan ons laten weten
welk type blok e.d omdat dit ook al even in mijn hoofd speelt
suc6 iig
grtzz
Het is mogelijk met:
MKI
MKII
MKIII Suzuki Swift GTI motoren.
Wij hebben de G13B motor. Er dient .wel een Bulkheadmodification = dwarsbalk motorruimte waar bij de RHD de koppeling- en remcilinder hebben staan, uitgevoerd te worden.
Leuk project,
straks 3 swift conversie's erbij.
jullie kunnen wel mooi elkaars hulp zo gebruiken
veel suc6 met dit project,
enne 100pk is idd erg leuk om mee rond te rijden
kun je nog meer vertellen over hoe je je mini gaat bouwen?
Hi Jasper,
Gaat het verhaal eindelijk weer verder . Bij mij wordt ie in eerste instantie ook non-turbo. Eerst maar eens de boel rijdend krijgen en dan komt die turbo later wel. Ga je toch deze body gebruiken?
In ieder geval succes met bouwen.
Dennis
Heej Jasper!
strakke body hoor!
dat is gewoon opbouwen en karren maar hehe
succes met klussen
Alle leidingen komen binnendoor in de auto. Achterin wordt een brandstoftank van een Injectie mini geplaatst.
De auto wordt Gecko Green:
https://www.media.volvocars.com/media/i ... 3_1_5.aspx
En het dak wordt Cosmic White:
http://webmotors.files.wordpress.com/20 ... -white.jpg
Beide kleuren zijn van VOLVO. De lak heb ik al in huis.
De koets komt rond 18 december naar het zuiden des lands. In februari, na de carnaval moet de lak er zeker op zitten.
Ik zal binnenkort even wat foto's van mijn motor en het frame plaatsen. Dan hebben jullie daar ook een beeld van.
In de mini zelf komt niets, alleen een Swift dash en 2 swifstoelen. Verder helemaal leeg.
Jasper, die kleuren die je hebt gekozen zijn wel echt heel erg gaaf. Oldschool paintscheme in een heel moderne interpretatie. Way to go!
Dankjewel!
Ik vind het zelf ook super. De kleuren zaten op twee Volvo C30, die naast elkaar in de showroom stonden. De verkoper heeft me de codes gegeven en mijn bevriende spuiter heeft het toen meteen laten mengen.
Dat hebben we direct gedaan... want je gaat snel twijfelen en je krijgt steeds nieuwe ideeën.
Leuk is om te melden dat het dak van de koets is vervangen door een classic exemplaar... Dat betekent dus mét de dubbele dakrand.
Zoals blijkt ben ik erg blij met deze aankoop!
Kan het me voorstellen! Waanzinnige kleuren. Zal maar niet gaan copy/pasten .
Gaaf project!
Ik vind het groen wel gewaagd, maar het zou weleens heel goed kunnen uitpakken.
Met of zonder spatbordverbreders?
gaaf hoor ook dit speelt al lang door mijn hooft, maar door gebrek aan financien is er nooit serieus een start gemaakt
Kijk eens op: http://www.16vminiclub.com/forums/index.php
Daar staat heel veel informatie over de diverse conversie's. Mijn project staat daar ook (DVO), evenals die van Minisales (Welder), beiden onder Suzuki builds.
Dennis
We hebben hier ook nog een technisch topic, staat vast niet zoveel informatie in als op het 16V forum, maar toch:
viewtopic.php?p=310208#p310208
Verdere ombouwtopics (andere motoren) zijn ook te vinden via de FAQ Technische Modificaties & Tuning
RE: MINI: Suzuki GTI Power
Ingediend door Minisales op ma, 07-12-2009 14:43
Beste Miniliefhebbers,
Ik pak mijn gestrande project weer op na de aanschaf van een superstrakke koets.
Het frame voor de motor is in het eindstadium. Dennis bouwt een Turboproject, ik niet. Met 10 Inch en een gechipte +100PK komt de adrenaline bij mij al wel los. Het is de bedoeling dat het geheel netjes door de RDW wordt gekeurd.
Voorheen schreef ik op het Engelse Forum. Nu ik zie dat het in Nederland ook begint te leven, wil ik jullie graag op de hoogte houden.