Schuurvondst Clubman

default

RE: Schuurvondst Clubman

Goedenavond, ik zal mij even voorstellen.

Ik ben Daniel, 32 jaren jong, en heb al een poosje de uitspraak: "ooit komt er een Mini" gebruikt. Mijn vader heeft in zijn jonge jaren een stuk of 5 Mini's gesleten. 1 x een 1000, 3 x een 1275 GT, en een 1300 Innocenti. Had 'ie ze maar gehouden...
Maar na het zien van een gele Clubman bij de Makro in Hengelo een aantal jaren terug heb ik besloten dat het een Clubman moest worden (ik heb er toen een foto van gemaakt, maar helaas, kwijt).
Af en toe eens wat fora/marktplaats afgestruind, maar vanwege gebrek aan tijd is het er nooit van gekomen. Eigenlijk was het ook niet de planning om er op dit moment al eentje aan te schaffen, ik wil eerst de schuur bij mijn huis af hebben.
Maar via een ruilwebsite bood er iemand een Clubman 1100 aan. Na wat heen en weer gemail ben ik wezen kijken, en voor het geld wat de man er voor vroeg (ik had helaas geen grasmaaier met een sneeuwschuiver te ruil) kon ik de Mini domweg niet laten staan...

De beste man heeft de clubman sinds 1991 in zijn bezit gehad, en staat ongeveer sinds 1999-2000 bij zijn ouders achter in een schuur, op een pallet, (en dat was voor het op de aanhanger krijgen bijzonder handig). Hij had de intentie om deze ooit op te knappen, maar daar is het -gelukkig voor mij- nooit van gekomen.

Nu ontbreekt het mij helaas op dit moment nog aan de kunde om zelf een auto te restaureren. Lassen wil ik nog leren, motorisch heb ik ook nog niet veel meegemaakt. Maar met Google als hulpmiddel, en hopelijk wat kunde en advies vanuit dit forum hoop ik toch een heel eind te komen.
Het project heeft geen haast, maar ik ben bang dat als ik eenmaal begonnen ben, ik er toch meer tijd aan ga besteden dan ik me op dit moment kan bedenken.

Dat de Mini aandacht nodig heeft zullen jullie op de onderstaande foto's allemaal wel zien. Er zitten hier en daar een paar tochtgaten, en er zullen er tijdens het demonteren uiteraard nog meer tevoorschijn komen.

Ik denk dat ik de komende tijd maar eens rustig ga beginnen met het demonteren van de Mini. Daar waar boutjes en moertjes losdraaien het geval zal zijn zal ik me prima kunnen redden, ik ben niet geheel onhandig. Hoe ik bijvoorbeeld de ramen en andere vastzittende delen ga demonteren moet ik nog uitvinden, dus ik houd me van harte aanbevolen voor tips & tricks.

Plaatwerk voor een Mini in het algemeen is volgens mij wel vrij goed verkrijgbaar. De specifieke Clubman-onderdelen zie ik op de verschillende sites echter minder vaak voorbij komen. Ik ga nog verder op zoek, maar zoals eerder gezegd, tips en tricks zijn welkom!

Voor nu eerst genoeg tekst, hierna nog 4 plaatjes, en wens me sterkte.









Groeten,

Daniel

RE: Schuurvondst Clubman

Welkom hier, mooi ding!

Tip: koop eens Haynes werkplaatsboek en lees eens rustig door. Veel plezier met je project d:)b

RE: Schuurvondst Clubman

Hoi Daniel,

Zo te zien is ie nog compleet en origineel. Zelfs de klemranden in de velgen zien er nog goed uit.

Wat is je plan? Zo origineel mogelijk houden, of ga je 'm verbouwen?

In ieder geval succes, ik ga je volgen.


Groet,

Erwin. 8)

default

RE: Schuurvondst Clubman

Mooi ding! Gefeliciteerd!
Tip voor het demonteren: maak (veel) foto's en noteer hoe en waar e.e.a. Gezeten heeft, ik ben nu bezig een Van op te bouwen, die door een ander gedemonteerd is, nergens foto's e.d. van, het uitzoeken waar en wat alles moet kost haast de meeste tijd....( het geeft wel voldoening als het lukt)

default

RE: Schuurvondst Clubman

Dank jullie voor de reacties.

Foto's maken was ik inderdaad van plan, en eerst maar eens demonteren. Bodykit en verbouwen vind ik persoonlijk wel superstoer staan, maar de vrouw vind de originele look ook wel heel erg mooi, dus ik ben nog een beetje aan het twijfelen.. Verbouwen op de "klassieke" manier, dus iets verbreden, maar meer met die ouderwetse spatbordverbredertjes vind ik ook mooi. Maar zo ver is het nog lang niet.

Eerst maar eens lekker demonteren en zien wat we tegen gaan komen :D

RE: Schuurvondst Clubman

Mooi project! Wat betreft het clubman plaatwerk,dat is gewoon nog te koop en ik heb het zelfs op voorraad.
laat maar weten wat je nodig hebt.

groetjes Dylan

RE: Schuurvondst Clubman

liever dez clubman dan een grasmaaier
mooie vondst joh!

ook ik vind de clubman /1275 GT mooier dan de Mini met ronde neus

succes met het opknappen, het belangrijkste heb je al de basis!

default

RE: Schuurvondst Clubman

Leuk om die positieve reacties te lezen!

@dylan, goed te horen dat je nog van alles op voorraad hebt! Heb je een website oid? Ik denk dat ik nieuwe voorspatborden nodig ga hebben. En waarschijnlijk een motorkap. Er zitten nu scheurtjes door het materiaal, mijn plaatbewerkingskennis is helaas te beperkt om te zien of dit te repareren is, of vervangen moet worden. Sowieso moet er vooraan de dorpels in de hoek achter beide voorwielen een hele nieuwe hoek in denk ik. Is dit een los te verkrijgen onderdeel, of een samenstelling van verschillende stukken?

Waar ik me helemaal geen voorstelling van kan maken hoe het gat in het dak gerepareerd moet worden, ik kan geen delen van een dak vinden als losse onderdelen. Iemand dit eens eerder bij de horens gehad?

Dan het motortje. Het is dus een 1100. Is dit een blokje wat (evt na revisie)goed te gebruiken is, of beter vast uitkijken naar iets anders? Ik heb niet kunnen rijden in de Mini, dus geen idee hoe goed of juist slecht een 1100tje rijdt. Ik hou wel van een beetje pit. Moet ik misschien tevoren al denken aan een andere motor dan de huidige, of is dit om verschillende redenen niet verstandig? Ik hoor het graag van ervaringsdeskundigen.

RE: Schuurvondst Clubman

Pb gestuurd met website, plaatwerk delen clubman staan nog niet allemaal in de webshop, maar wel wat er nog is. Stuur maar een mailtje met de benodigde delen.

voor het dak is het makkelijkst om een gebruikt dak te zoeken en dit te gebruiken om je eigen dak te herstellen.

groetjes Dylan

RE: Schuurvondst Clubman

Ik zou hem niet eens opknappen. Erg mooie verweerde look zo. Ik hou wel van een beetje retro/patina. :D

RE: Schuurvondst Clubman

Leuk project. Ik zou voor de originele look gaan. Daarvan zijn er inmiddels nog maar heel weinig lijkt het.
En motorisch zijn er veel voor en tegens voor een 1100. Zoals je zal zien als je hier op rond zoekt.
Persoonlijk zou ik de 1100 laten staan in de schuur en voor de 1000 of 1300 kiezen.

En een dak heb ik wel voor je.. \\:)/

default

RE: Schuurvondst Clubman

@puritan, als je deze look nu al zo mooi vindt, misschien wil je wel ruilen tegen een Mini met een Vtec blokkie er in..? :P

@clubbie,

Ik heb een klein beetje rondgelezen over de 1100, de meningen zijn verdeeld. Oliezuiper, toch wat meer koppel.. Ga me er nog verder in verdiepen, weet nog niet precies wat ik er mee ga doen. Het spreekt in het voordeel van de 1100 dat ik deze al heb, en dus niet hoef aan te schaffen. En de 1100 in de schuur zetten.. Met welk doel als deze toch beter niet te gebruiken is...? ;)

Jij hebt nog een dak liggen zeg je? Ik zag al op het www dat mensen deze inclusief gedeeltes van de raamstijlen ineens vervangen? En dus ook zo op bijvoorbeeld marktplaats aanbieden.
Is dat dan ook de meest stevige constructie? Halve dakstijlen van het oude en halve van het nieuwe? Is het dak, en de afwateringsgootjes etc alle jaren hetzelfde gebleven? Dan heb ik wellicht interesse in je dak.
Ik ben nog lang niet zo ver dat ik aan het vervangen toe ben, maar als ik er voor een mooie prijs aan kan komen, nouja, waarom dan niet?

Nog meer onderdelen die je "kwijt wilt"?

RE: Schuurvondst Clubman

In de schuur zetten bedoel ik mee bewaren.
Voor de origineel freaks. Misschien dat je de auto ooit verkoopt..

Dak is hetzelfde alle modellen op een los randje na.Zoek maar hier ff rond vind je het verschil wel.
Maar eigenlijk niks spannends.. Los randje.. Zetbank klaar.
1976 is een twijfelaar kwa bouwjaar.
Kenteken en bouwjaar kan enorm verschillen..

Close up foto van rotte plek met stukje zijkant/voorraam erbij biedt ook uitkomst.

Als alleen dat plekje slecht is, Zou k niet t hele dak vervangen.
Stuk eruit slijpen en nieuw stuk erin.

Ik heb allebei de daken.
Met en zonder randje. Met en zonder stijlen.)

default

RE: Schuurvondst Clubman

Het is niet direct de bedoeling de auto te verkopen. De vrouw heeft al bedacht dat de Clubman klaar moet zijn tegen de tijd dat de kleine meid 18 is. Aangezien deze nu nog maar 9 maanden oud is moet de Clubman dus nog minstens 17 jaar blijven.. :D

Ik ben gisteravond lekker begonnen met demonteren, en ook veel fotootjes geschoten. De fotootjes waar ik mijn vragen bij heb, ga ik hieronder even neerzetten. Met name het dak:



Daar zit het gat dus, graag hulp bij de beslissing hoe ik dit kan fixen. Als het gedaan kan worden met een klein stukje inlassen heeft dat natuurlijk de voorkeur.. :)

Verder nog wat meer bruinige plekjes tegengekomen...



Zoals te zien is zijn er linksvoor en rechtsvoor al een keer wat stukken ingebakken. Meer om de tocht tegen te gaan dan om het te repareren geloof ik. Daar mag ik dus lekker mee bezig. Heeft er iemand ervaring met lascursussen? Ik zag op de site van rustbuster allerlei workshops etc in Veenendaal, iemand dit hier ook gedaan? Of ervaring bij andere cursussen mbt lassen plaatwerk auto?

Bij de voorschermen en de motorkap heb ik mijn bedenkingen. Beter nieuw, of zijn deze nog te repareren?







Helaas geen foto kunnen maken van de achterkant, batterij was leeg, maar daar moet ik ook nog wel bij.. De binnenkant langs de achterrand, dus zeg maar waar de bumper zit, maar dan binnen in de kofferbak, kan ik langs een heel stuk door een bruin gleufje naar buiten kijken.. Als straks alle onderdelen er af zijn kan ik eens goed van de onderkant kijken hoe en wat...

Ik dank jullie alvast voor het meedenken. :)\\_ Hoop dat ik nog vaak van jullie kunde gebruik mag maken. Alleen zonder hulp van ervaringsdeskundigen ga ik het nooit redden geloof ik...

RE: Schuurvondst Clubman

Als je de auto goed wil restauren is er maar 1 optie:
geheel demonteren en dan laten stralen, zodat alle roest weg is.
Hierna nieuw plaatwerk inlassen en dan goed behandelen tegen roest.

Groeten Dylan

RE: Schuurvondst Clubman

Mee eens, het kost initieel dan wel wat maar als je alleen wat zichtbare plekken aanpakt om vervolgens de auto te laten spuiten, kan je zelf wel voor je kop slaan als er 2 jaar later op een ander plek roest door je lak heen komt.

default

RE: Schuurvondst Clubman

Het ineens goed doen is ook zeker mijn intentie! Zonde van de paintjob om het half te doen..

Maar wellicht kunnen er mensen op basis van huidige foto's al zien dat ik bepaalde delen nieuw/vervangend nodig heb, zodat ik vast marktplaats/onderdelensites etc in de gaten kan gaan houden, een goede voorbereiding is het halve werk.

Over stralen gesproken. Ik denk dat ik hier toch nog wel een keer vrij rap aan toe ben.. Het demonteren gaat best vlot denk ik, en ik heb de smaak te pakken nu, nog mensen met goede ervaringen met straalbedrijven in het oosten van NL? Ik zit zelf in een dorpje 10km vanaf Ommen.

RE: Schuurvondst Clubman

De spatschermen en de motorkap hoef je iig niet te stralen :(
Die kan je meteen vervangen.
En voor het gaatje in je dak kan je gewoon een stuk uitslijpen en een nieuw stuk uit een donor-dak er in lassen.

default

RE: Schuurvondst Clubman

Dank voor de adviezen. Weet ik in ieder geval wat ik op mijn verlanglijstje kan zetten voor de komende verjaardagen. Spatborden, motorkapje en andere onderdelen... ;)

Afgelopen weekend weer even een paar uurtjes bezig geweest met de Clubman. Het gaat niet zo hard als anderen onder ons die in een 2 maanden een complete mini restaureren en een motorconversie doen, :)\\_ maar het is voor de fun. De Clubman mág af, hoeft niet...
Zo staat ze er op het moment bij:



Ik geloof dat ik nog wat extra onderdelen kan toevoegen aan mijn lijstje van "to get"
Zie hieronder de deur van de bestuurderskant. Waar naast een hele bak roest, ook nog eens een hele berg aan glas onder uit de deur kwam... Keertje door iemand ingetikt denk ik.
Maar goed, brengt me naar mn volgende vraag: Deur repareren, of ergens een andere op de kop tikken? Mijn clubman is van '76, zijn de deuren altijd hetzelfde gebleven?





Daar wordt een mens toch niet gelukkig van.. Maarrrr, komt allemaal vast goed, waar een wil is.... ;)

RE: Schuurvondst Clubman

De deuren zijn nooit veranderd.. maar kunnen wel wat verschillen qua pasvorm..

Ik denk dat het met een nieuwe skin en onderkant en wat laswerk nog wel te redden is, maar allicht dat het eenvoudiger is om een betere set op te zoeken..

Jaapio

RE: Schuurvondst Clubman

kuch .. deuren zijn er wel degelijk in soorten :)" title="Evil" />
maar in nederland zijn alle deuren met weggewerkte scharnieren in principe hetzelfde.

succes,
(en voorzichtig met die kleine trim-dingen, spiegel-voet enzo .. )
Theo van den Bogaard

RE: Schuurvondst Clubman

Heb nog wel setje deuren liggen.
Frame en onderkant zijn goed.
Deurplaaten moeten wel vervangen worden.
Hoor wel als je interesse hebt

default

RE: Schuurvondst Clubman

Vandaag gelukkig ook weer een paar uurtjes kunnen spenderen aan de Clubman. Het gaat niet hard, maar het werkt ontzettend ontspannend, lekker sleutelen aan zo'n wagentje.
Op het moment bezig het dash eruit te halen, en dan de nobele klus de motor te verwijderen en subframes etc. En met die motor in het achterhoofd (1100) toch eens aan het denken gegaan wat ik daar nou mee moet. Ik ben toch wel een beetje een addict als het gaat om snelheid. Kan me prima redden met een standaard blokkie ( heb nog een Smart diesel gehad), maar het idee van een heeeeele vlotte Mini trekt me wel enorm.

Ben al meerdere malen over het hele web aan het snuffelen geweest, maar zie op het moment door de bomen het bos niet meer. Heel veel posts zijn al 5 tot 10 jaar oud, en dan met name over regelgeving mbt de ombouw bij onze fijne RDW is dat natuurlijk achterhaald.. Zitten er in 2014 grote haken en ogen aan het omkeuren?

Er zijn meerdere VTEC conversies gedaan naar een round-nose, ook naar een clubman, maar alleen zie ik alleen van de roundnose conversies bouwverslagen... :?

Voor zover ik kan vinden hoeft er bij een clubman niet zozeer in het plaatwerk geslepen/aangepast te worden?
Er zijn standaard subframes te vinden,
Daarnaast wordt er meestal een 1.6, of af en toe een 1.8 gebruikt, en heb ergens ook nog iets in het klein zien staan over een 2.0. In B, D, of Kseries.

Wat is nou het optimale blok als je zoiets doet? De 2.0's uit latere civic's zijn tegenwoordig makkelijker te vinden dan een 1.6/1.8. De complexiteit van deze motoren brengen natuurlijk weer andere zaken met zich mee..?

Wie kan me aanvullen wat er hedentendage mbt blok het verstandigst/aantrekkelijkst is? En wie weet wat over de regelgeving..?

RE: Schuurvondst Clubman

Hallo Daniel,

Mooie auto is het! Mijn vriendin stond eerst ook voor origineel, dus wat doe ik... Ik laat hem voor het zicht zo origineel mogelijk. Alleen onderhuids.... Tjah je weet het ^.~

default

RE: Schuurvondst Clubman

Hey!

Dankje, het model is inderdaad supermooi, de uitvoering nog iets minder helaas... ;)

De originele look behouden met een k-series blok gaat je volgens mij niet helemaal lukken toch? Hoeveel breder ga je worden? ;)

RE: Schuurvondst Clubman

Ja is wel de bedoeling. Ik ga 55mm naar buiten aan beide kanten. Geen 9cm zoals de meeste met Watsons. Ik krijg op maat gemaakte velgen met een andere ET waarde. Want ik wil zo weinig mogelijk laten zien daarom is mijn wielbasis 5,5cm naar voren gegaan voor de neus verhouding. Deze wordt ongeveer 9cm verlengd. Ik kan met 55mm breder de cooper spatborden monteren waar mijn banden dan 22mm verder uit steken. Dit mag aangezien het binnen de 25mm waarde valt. Dus hij gaat er dik uit zien maar niet extreem breed. De kenner zal moeite hebben om het te zien in ieder geval.

default

RE: Schuurvondst Clubman

De laatste weken weer een aantal uurtjes kunnen besteden aan de Clubman. De demontage begint te vorderen. Subframe voor en achter, en motor zitten nog in/aan de auto. Gister begonnen met onderdelen van de motor af te slopen. Twijfel nog steeds of ik het subframe onder de auto wegdraai en de auto erover heen til, of toch gewoon de motor ga hijsen. Maar goed, dan moet er eerst nog wel een aantal dingen gedemonteerd worden.
Gisteren wou ik de kabelboom vanuit achteren naar voren brengen. Het grootste gedeelte gaat goed, totdat ik de kabelboom door de a-stijl wou trekken. Dat ding zit muurvast!

Iemand enig idee of er in de a-stijl ook nog iets zit om de kabelboom op zijn plaats te houden?

Daarnaast krijg ik de ruitenwisserdingen die op de carrosserie zitten ook niet los. Zitten met 8kantige moeren vast. Iemand tips om deze los te krijgen? Ik heb het al geprobeerd met de waterpomptang, maar het is ook nog eens heel zacht metaal, en dit sloopt alleen maar de moer, als er iemand is die opties heeft..., graag :)

Bij het demonteren van het hemeltje kwam ik gisteren nog een andere verrassing tegen... Het gat in het dak is op vorige foto's goed te zien. Onder dat gat zat in de astijl echter een stukje schuim. Ik weet niet of dat standaard is, maar het zat er. Door het gat in het dak is dit mooi nat geworden, en heeft de astijl voorzien van een mooie continue bron van vocht. Met het volgende als resultaat...
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? Het gat in het dak moet waarschijnlijk een plaatje in komen, maar hoe fiks ik dit?

RE: Schuurvondst Clubman

Ligt er aan hoe mooi je eea gemaakt wilt hebben
Anders zou ik toch een plaatwerker vragen dit deel voor je te fixen.
Het is een vak apart.

Hoe meer je los trekt, hoe meer...
ellende je tegen komt, maar ook 'geklooi van je voorganger(s)'
Maar goed daar ben je al achter

Heel veel succes en plezier met de volgende stappen
gaat vast mooi worden allemaal

RE: Schuurvondst Clubman

De draadboom zit niet vast in je a stijl.
Als alles los is gekoppeld (inclusief de schakelaars/verklikkers in je a-stijl) zou je beste optie wezen om alles omhoog te trekken.
Dus vanaf je de motorruimte naar/door de atijl richting je dak,zoals op je lkaatste foto.

Spons in de a-stijl/dak hoort erin fabrieks af.
Geluid,vocht of resonatie tegen te gaan.. kies maar iets..

En de reparatie gat in je astijl..
Dak kopen met stijlen eraan (en de versteviging die zichtbaar op je foto aan binnenzijde dak) eruit zagen.

Op de foto , recht onder het groene draadje van de draadboom, loopt een plaatwerk-naad.. daar zaag je het in..
Idem boven het voorraam.. zo'n 5 a 6 cm uit de hoek loopt ook een naad waar 2 delen verbonden zijn.. zaag ook daar de naad in..
De stijl zelf zaag je in daar waar het metaal nog goed is.. niet te zuinig,niet te veel..
Peuter / hak / zaag /slijp de rest ertussen in weg.

Het is een deel wat er tegen aan/op gepunt last zit dus vrij simpel te verwijderen.
Het deur rubber kant en de raam rubber kant..puntlassen weghalen.

Bij je gekochte dak doe je exact hetzelfde.. alleen iets groter houden..
Daarna pas maken in de auto..

Eigenlijk mega simpel klusje, wat veel moeilijker lijkt dan dat het is.

Dak met stijel eraan kopen? O:)

default

RE: Schuurvondst Clubman

Klinkt inderdaad moeilijk, maar ik zal je verhaal eens goed gaan nalezen als ik naast mn Clubman sta, misschien valt het mee.. ;)

Los plaatwerk voor deze stukken kan ik slecht vinden, Clubbie, kom eens met een leuk voorstelletje? :)

default

RE: Schuurvondst Clubman

Ik heb nog een gaaf dak liggen met alle stijlen er aan.
Het ligt in Limburg. (omgeving Venlo)
Als je interesse hebt laat maar wat weten anders gaat het in het weekend naar de schroot.

RE: Schuurvondst Clubman

Ik heb ook nog een body, waar je wel een stukje uit mag halen . ;)

RE: Schuurvondst Clubman

Body!? Complete body?

default

RE: Schuurvondst Clubman

PM voor Belske! :)

default

RE: Schuurvondst Clubman

Met dank aan Belske een gebruikt dak en nog wat meer onderdeeltjes op de kop getikt.
Mooi dat er zo op het forum wordt meegedacht! Ik hoop dat de twentse borrel je smaakt Loek!

Op de terugweg nog ff bij mini-r geweest en genoten van zijn Mini's.. Pooeehhh mooimooi :D En wat gaat dat hard!! \\:)/

Nu eerst maar eens gaan zien dat ik de onderdelen op de daarvoor bestemde plek ga krijgen :D
Eerst maar eens een lasapparaat aanschaffen. Iemand nog iets leuks staan of tips?

RE: Schuurvondst Clubman

Mooie spullen had je van Belske zeg, flinke aanhanger vol. En nu je toch die voorschermen hebt kan je meteen die neus van die Clubman ombouwen naar een "ronde neus" Mini.

Hahaha.

Gr.,

M.

default

RE: Schuurvondst Clubman

Ja ben blij met mn dak!
Neus ombouwen...??
En dan tegelijk problemen op de hals halen dat de motorruimte veel te klein is/wordt... ;)
Neeeee dat gaat niet gebeuren... Daarbij is een Clubman veeeeel mooier dan een roundnose... :D :D :D

RE: Schuurvondst Clubman

\\:)/ \\:)/ \\:)/ \\:)/

RE: Schuurvondst Clubman

clubman76 schreef:
Ja ben blij met mn dak!
Neus ombouwen...??
En dan tegelijk problemen op de hals halen dat de motorruimte veel te klein is/wordt... ;)
Neeeee dat gaat niet gebeuren... Daarbij is een Clubman veeeeel mooier dan een roundnose... :D :D :D





AMEN! :)\\_ \\:)/ d:)b

RE: Schuurvondst Clubman

clubman76 schreef:
Daarbij is een Clubman veeeeel mooier dan een roundnose... :D :D :D




Daar zijn de meningen toch wel beetje over verdeeld :P
Maar ben benieuwd naar het (eind)resultaat!

default

RE: Schuurvondst Clubman

Het loopt allemaal zo'n vaart niet, ben nog bezig met demonteren, met als persoonlijke 1e overwinning :D :



Nu lekker verder sleutelen, tot ie helemaal kaal is. Daarna naar de straler om dan eens te zien wat er nog van over blijft.. ;)

RE: Schuurvondst Clubman

Mooie deurtjes heb je daar staan ;)
blokje er uit zie ik
lekker bezig!

Volgend weekend heb ik ook lekker tijd om nog wat punten op de i te zetten!
Verstralers in grille moeten anders afgesteld (moet daar grille voor demonteren) en nog wat ander prutswerk.

Succes!