Een lekke koppakking betekent over het algemeen juist dat de motor te heet wordt en niet te koud blijft. Ook moet je water/koelvloeistof verliezen.
Heb je je thermostaat al vervangen? Als die permanent open blijft staan blijft de motor ook te koud. Of gewoon een probleem met je temperatuurzender/meter.
Dennis
- Login of registreer om te reageren
RE: koppakking NIET lek, DUS iets anders
Ingediend door racing green rider op za, 16-12-2006 16:35
na veel rare problemen te hebben, zie mijn andere topics en eigenlijk weinig kracht van de motor, heb ik volgens mij het probleem gevonden.
nadat ik verdelerkap en rotor had vervangen,liep hij weer perfect, dacht ik.
ik zou net even een rondje rijden, lipe hij heel slecht.
net of hij op 3 poten loopt.
heb ik 1 keer eerder gehad, en dat v3erdween na dat de motor warm was.
heb er ff een stukje mee gereden, en in de radiatoer gekeken.
kleine luchtbelletjes.
verkeerd dus.
ik heb nu ongeveer 1000 km met de mini gereden, en eigenlijk heeft hij nog nooit goed gelopen.
stotteren, niet echt doortrekken en niet echt warm worden.
volgens mij is mijn koppakking lek, als ik alle topics doorgelezen heb.
nog andere ideeen