Als je uitgaat van het merkteken op de polie en op de distrubutiedeksel... die moeten overeen komen...
Let wel op dat de kleppen van de 4e cilinder dan op tuimelen moeten staan... Dan staat de ontsteking op de 1e.
Dat is je uitgangspunt.
Dan starten, warmdraaien en met een afgekoppele vacuum slang op minimaal 15 graden voorontsteking zetten...
Succes...
- Login of registreer om te reageren
RE: paar probleempjes metro inbouwen en starten
Ingediend door Roald op vr, 14-10-2005 14:17
Nou ik zal eerst even de situatie uitleggen.. ik ben een 1300 metro aan het inbouwen maar heb een paar probleempjes..
- ontsteking!
- aardingsdraadje word gloeien warm
- komt rook uit de caburateur
- onregematig lopen bij starten
Ontsteking hier is vreselijk veel over te lezen op het forum. ik weet dat je vaak wat meer moet vevroegen dan de officiele fabriek afstellingen... maar ik kan moeilijk gaan vevroegen als ik niet eens weet waar het 0 graden punt is..
Het aardings draadje wod al we proberen te starten gloeind warm is dit normaal of is er dan erges iets fout aangesloten
rook uit de caburateur waar komt dit door... foute ontsteking denk ik maar dat weet ik niet zeker..
tijdens het starten is er onregematig geluid te horen(tik tik tik toef....etc) het zijn de compressie slagen maar waarom is er eentje verschillend ten opzichte van de ander...
alvast bedankt