Babbelaar mag van mij dus ook wel afvallen hoor.
Ik kan ook best een mijn mond houden als zoveel mensen daar last van hebben.
- Login of registreer om te reageren
Babbelaar mag van mij dus ook wel afvallen hoor.
Ik kan ook best een mijn mond houden als zoveel mensen daar last van hebben.
Inimini schreef:
Er zijn er genoeg die dit ook GRAAG lusten dus niet echt uniek.
Het gaat er niet alleen om dat hij het graag lust, maar ook dat de omschrijving van waar schrobbeler voor staat goed bij hem past
Grondlegger Jan Wassing was een prominente ondernemende Brabander. In zijn vaandel stonden eerlijkheid, betrouwbaarheid, glimlach, warmte en vriendschap. Als Bourgondiër hield hij van mensen, gezelligheid en vriendschap.
Sowieso beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk, als de poll er al staat...
Jaja, ik doe niet zomaar een suggestie voor een 1000-berichtennaam
Ik heb wel het idee dat het een beetje de verkeerde kant ik gaat.
Dat ik graag met mensen praat wil niet zeggen dat ik een babbelaar of sauwelaar ben. Ik moet zeggen dat de optie die Eelke aanhaalt toch net iets beter past.
Daarnaast is het wel saai hoor. Iedereen op het forum die graag een praatje maakt die krijgt ook een naam in die richting. Nou niet echt iets wat de gehele persoon beschrijft moet ik zeggen. Is wel jammer.
In 'mijn tijd' had ik zelf niet eens inspraak... maar ja, ik heb ook zo'n naam.
Niet moeilijk overdoen, het zegt toch echt wel iets over je toch? Maar als er Schrobbeler onder zou staan dan kan het ook lijken of je aan de drank bent... Want dan kun je dan beter AA onder je naam hebben
Nou snap ik ook opeens weer helemaal waarom dat ik dit zo lang uit heb willen stellen en het zelfs nog langer uit had willen stellen.
Bij veel mensen heb ik zelf niet gestemd omdat ik die persoon echt niet ken. Ik merk hier ook wel dat Eelke 1 van de weinige is die mijn blijkbaar een beetje doorgrond heeft. Dat babbelen/sauwelen is daar maar een klein deel van.
Ondanks dat ik er niet veel over te zeggen heb, kan ik altijd nog proberen mensen op een andere gedachte te brengen.
Als er dan toch zoveel mensen denken dat ze moeten stemmen, kom maar op dan. Er hebben nu maar 21 mensen gestemd, van alles wat hier rond loopt/post/leest, enz.
Heb je zelf nog voorkeur? Dan weet ik tenminste waar ik niet op moet klikken.
[size=85:3k7w51zh]Want ik geloof dat ik een keuze in deze poll voorlopig nog even oversla. [i:3k7w51zh]Ik[/i:3k7w51zh] ken je ten slot van rekening niet eens...[/size:3k7w51zh]
Ik heb een aantal dingen laten vallen waar ik liever niet mee geassocieerd wordt. Is dat voldoende??
@ Berry, meer op de msn zitten met jou?? Ik heb jou ook nog nooit in levende lijve ontmoet.
(b)engeltje schreef:
Ik heb een aantal dingen laten vallen waar ik liever niet mee geassocieerd wordt.
Als ik dit topic zo terug lees, zijn dat zo'n beetje alle suggesties...
Jammer dat de optie "Liever niet..." niet in de poll te vinden is.
nog een paar dagen, maar volgens mij is resultaat wel duidelijk
Jaapio
Zelf heb ik het topic gister pas gezien, zonder dingen gelezen te hebben vond ook ik 'de ene' naam die (b)engeltje eigenlijk niet zo leuk vindt de leukste... nou eigenlijk de grappigste...
Sorry...
Misschien dat we hem kunnen omdopen tot een statige Engelse naam... Sir Tell-a-lot misschien
Ik heb zelf nog geen stem uitgebracht, maar ik heb het idee dat het ook geen nut meer heeft. Of er moeten nog een paar verborgen gebruikers op het forum zitten die nog willen stemmen. Nog een paar dagen de tijd.
Ingediend door Theo van den Bogaard op do, 04-12-2008 13:03
:)" title="Evil" />
.. even al je collegas/leden van den judoclub o.i.d. laten registreren en stemmen ..
.. what's in a name ?
groetjes,
Theo van den Bogaard
In de naam die ik wel zie zitten, zit veel meer in.
En jou naam past ook wel een beetje bij jou Theo, ook al komt ook bij jou niet alles door de naam tot uiting. Ik mis de link met de sigaar nog.
En mijn collega's of de club laten registreren? Ik ben gek. Kom ik die hier ook nog tegen.
(b)engeltje schreef:
Pas maar op, want jij hoort ook al een naam te hebben.
Eh gooi er geen slot op!
RE: 1000 berichten naam voor (b)engeltje
Ingediend door G-Bee op ma, 17-11-2008 16:24
Been there, done that
viewtopic.php?f=9&t=30648&hilit=zeeuws+babbelaar&start=0