Kruimelpad
Demelza bijna 1000 posts bereikt!
RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!
Ingediend door Tincu op za, 16-10-2004 19:15
Ik weet neit hoe het verder verloopt, maar dit kwam ik toevallig in een heel oud topic tegen:
Demelza schreef:
Wordt ik dan de eerste Dame Issigonis
- Login of registreer om te reageren
Zet ff een link naar dat topic erbij als je wilt Tincu? Daar ben ik al een hele tijd naar op zoek
Wordt er nu nog wat gekozen of moet je een snor laten groeien??? SIR!
Demelza schreef:
Zet ff een link naar dat topic erbij als je wilt Tincu?
Je uitspraak staat in het LifLaf topic van vorig jaar.
Inimini schreef:
Wordt er nu nog wat gekozen of moet je een snor laten groeien??? SIR!
Zijn jullie het allemaal met elkaar eens dan? Ik zie maar 3 mensen die het met elkaar eens zijn: Eelke, Inimini en Tincu.
Niet dat ik mezelf een naam zou kunnen geven... (zou wel handig zijn ) maar denk dat als meer mensen het eens zijn met Superstar of een van de anderen dat het dan misschien wel wat sneller gebeurd.
Of moet je eerst op 1250 ofzo staan om je naam ook daadwerkelijk te krijgen
Ik merk het vanzelf wel, heb geen haast. Alhoewel ik tijdens het wachten best wel even Dame Issigonis wil heten. Hoef ik ten minste geen snor te laten groeien
Ik heb van Eelke mogen vernemen dat hij vind dat er nog geen duidelijke naam uit is gekomen. Zoals ik eigenlijk in m'n vorige post ook al heb gezegd.
Dus... Zijn er nog mensen met ideeen? Of misschien mensen die een van bovenstaande namen leuk vinden?
Bij voorbaat dank
Naar mijn gevoel mag er nog een woordje bij.
Wat dacht je van "Cool Superstar"
En nog niets...
Denk dat ik die snor maar moet laten groeien dan :)" title="Evil" />
Wat doet Racing Green z'n topic in Forum Algemeen en ik in Chit Chat?
Moet ik dat als een hint opvatten ofzo...
Begin nou zwaar aan mezelf te twijfelen. Ik had nog extra dit topic opgezocht om te kijken in welke categorie zoiets hoort.
Eelke schreef:
Superstar (van Jesus Christ)
Hawaiian Jack (combinatie van de kleur en de Union Jack op het dak)
Hawaiian Surprise (vrij naar tropische verrassing )
Tropical Surprise
Ik ken Demelza dan wel niet zo goed, maar uit bovenstaand lijstje vind ik superstar toch wel het lekkerste klinken.
RHR schreef:
Begin nou zwaar aan mezelf te twijfelen. Ik had nog extra dit topic opgezocht om te kijken in welke categorie zoiets hoort.
Je zal een ander topic gevonden hebben, want dit stond altijd in Forum Algemeen, aangezien het toch duidelijk betrekking heeft op het forum. Op een gegeven moment is er een keer een topic geopend in Chit Chat, wat eigenlijk niet de juiste plaats is, maar omdat het meer gelezen wordt de plek werd voor de meer luchtige "Forum Algemeen" dingen. Aangezien Chit Chat en Forum Algemeen nu beide onder de categorie forum vlak onder elkaar staan wil ik die scheiding weer wat strikter maken.
ja duurt wel lang he... fijn te weten dat er niemand wordt voorgetrokken binnen de club
Wat dachten jullie van "Cantate Mini"
Vrij vertaald betekent het zoiets als "Zingen voor een Mini"
Het betekenis slaat niet echt ergens op.
Maar er zit een hoop in van de hobby's en leefwijze van Demelza volgens mij.
Ik hoor net dat het dan Cantante Mini zou moeten worden (dat betekent "zangeres van de Mini"). Is een beetje een dilemma... zelf vergeet ik het, maar als er mensen om zeuren heb ik er weer helemaal geen zin in...
Balen.
Je hebt zelf nog geen 1000 posts naam.
We kunnen trouwens binnenkort eentje voor je maken omdat je 10.000 posts hebt bereikt.
@Eelke: JIJ SNEAK!!!
Ik heb een 1000-posts-naam!
Maar hoe lang ik m al heb weet ik niet
Viel me net ineens op...
volgens mij sinds vannacht of vanmorgen pas, het viel me ok net op. En, content cantante mini ?
Is het nou nog niet goed? Valt me tegen dat het zo lang heeft geduurd, heb het inderdaad gisteravond gedaan geloof ik, ja.
Is helemaal perfect. Alleen heel stiekum.
Maar leuk hoor
Nu Racing Green nog
RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!
Ingediend door Tincu op wo, 13-10-2004 11:50
Ik ga voor Superstar, het zingen en het geloof staat daar centraal, dat lijkt me goed bij Demelza passen.