Eelke nadert de 10.000 posts!!

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Ach dat kunnen we wel wegstoppen ergens.
Trouwens [u:3ffscb2z]IK [/u:3ffscb2z]heb het straks niet over Eelke maar over ****.


[size=75:3ffscb2z]**** = zijn nieuwe Nick uiteraard[/size:3ffscb2z]

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

metrodriver schreef:
## [i:2fs1xg9i]waarom[/i:2fs1xg9i] zou je stemmen op een naam die 'het slachtoffer' niet openlijk gaat dragen maar in zijn juwelenkistje zal verstoppen??



Beter opletten...

default

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Eelke schreef:
]
Beter opletten



## dat had ik al eerder gezien **** :x
de naam hoort in het veld links waar ook de eventuele avatar staat, niet in de aftiteling.
het is ook de naam die je wordt 'opgedrukt' door de stemmers, en niet een die je zelf kunt aanpassen/veranderen/weglaten in je -zelf gemaakte- aftiteling.
default

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Geen van die namen draagt m'n goedkeuring weg.

default

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

BruteSound schreef:
Geen van die namen draagt m'n goedkeuring weg.



## [i:245yj2m4]stekker eruit[/i:245yj2m4] dan maar.. 8)

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

*system shutdown initiated

Jaapio
[size=9:15gbxpri]die ook vind het links moet[/size:15gbxpri]

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Ik had het eerder over Eelkes aftiteling, maar z'n 'avatar' of 'woonplaats' kan ook prima misbruikt worden.... Gezien Eelke's positie hier vind ik dat hij z'n koosnaampje op een niet gebruikelijke manier mag presenteren.

Dus hup, stemmen!! Dan zien we daarna wel waar 'hij' komt. :+)

default

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Berry M schreef:
Gezien Eelke's positie



## dat vind ik maar heel betrekkelijk..
zonder E. geen forum, maar [i:2dy674ig]zonder[/i:2dy674ig] forumschrijvers [i:2dy674ig]ook[/i:2dy674ig] geen forum.
(of denk je dat de wederzijdse gedachtenuitwisseling tussen administrator en een paar moderators interessante stuff oplevert??) :9

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Het is heel simpel. We hebben met de moderators afgesproken dat, als iemand een speciale naam heeft, die naar [i:23i85jeb]eigen[/i:23i85jeb] keuze in avatar (zie Tincu) of onderschrift verwerkt kan worden. De plaats waar die speciale naam bij gewone gebruikers komt is voorbehouden aan de functie van de desbetreffende persoon.

Nu graag stemmen en verder geen discussies, want het gaat natuurlijk helemaal nergens over.

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Eelke schreef:


Nu graag stemmen en verder geen discussies, want het gaat natuurlijk helemaal nergens over.




Juist ja.

Holland, Pays Bas, may we have your votes please :)

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Het is hier wel erg stil met stemmende mensen, en reacties.... :x

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

En de mensen hebben nog maar 2 dagen om te stemmen.

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

en de uitslag lijkt duidelijk :)

Jaapio

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

jaapio1984 schreef:
en de uitslag lijkt duidelijk



Inderdaad, helaas dat de uitslag wordt bepaald door een kleine hoeveelheid stemmende leden. Het had [i:oab275qk]mij[/i:oab275qk] leuker geleken als zo'n beetje het complete forum zijn/haar stemrecht had gebruikt... :|

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Ja 30 stemmen is inderdaad niet echt veel. :(

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Toch is het redelijk gemiddeld, als je naar de andere polls kijkt.

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Misschien ben je nog redelijk onbekend en moet je eens wat meer gaan posten op het forum Eelke ? ;)

RE: Eelke nadert de 10.000 posts!!

Its kebeurt, zie onder. Bedankt allemaal voor de suggesties en het stemmen om mij een "erenaam" te bezorgen :)\\_