Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Tja ze gaat er als een speer vandoor die Inimini en ze zit ei zo na aan haar 1.000ste bericht. Is er al nagedacht over haar naam ? Ik moet er zelf ook nog ns over denken maar ik dacht dat we nog iets meer tijd zouden krijgen.. wie had nu verwacht dat ze zo vlot zou blijven posten. Als ik het goed heb houdt ze zich nu even gedeisd (hihi kan ze dat wel). Ideetjes ?

Bart.

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Miss Woody misschien als ze de 1000 berichten haalt? :)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

inhaalt zul je bedoelen |:(

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Ik zou maar snel op 1000 berichten komen voordat er ergens een auto-pruning begint te werken en je weer van de 1000 berichten afgehouden wordt :P

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Ach ik zie maar zo, als het er daluk wel 1000 zijn krijg ik vanzelf een vleugeltje en een naampje:D

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

zoals in mijn topic genoemd, vind ik Sauwelaar wel wat voor inimini dan :D

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Ik had Inimini al gezegd dat ik Kwebbel wel aardig vond als naam. En toepasselijk! :P

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

neh, is meer voor een ouwe vent die kwijlt!

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Nee dat noemen ze een kwijler of een zever... of in nette bewoording iemand die met consumptie praat... ;)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Nou Inimini, ik ben het met voorgaande eens dat het toch een synoniem met kwebbelen of theetante te maken moet hebben... die titel van je... of je nu wilt of niet! ;)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Vind ik ook, helemaal mee eens :P

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

ehm nee het moet toch echt iets anders worden hoor...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

De traditie is toch dat de persoon in kwestie minimale inspraak heeft >:) Ik luister slechts naar wat de andere forummers in dit geval bedenken, ik zou niet durven om me verder hierin te mengen O:)

[size=75:2p1xl1rr]Maar als Inimini het nou echt helemaaaaal niet leuk vind... Wel een dametje met een gebruiksaanwijzing hoor...[/size:2p1xl1rr]

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Eelke schreef:
[size=75:9mw1f4bf]Maar als Inimini het nou echt helemaaaaal niet leuk vind... [/size:9mw1f4bf]




Wat had je zelf in gedachten?

Eelke":9mw1f4bf][size=75:9mw1f4bf]Wel een dametje met een gebruiksaanwijzing hoor[/size:9mw1f4bf][/quote:9mw1f4bf]

Valt wel mee hoor, ik had gewoon mijn dag niet |:( :'( Overkomt iedereen toch wel eens? Maar goed...
Ik heb dus eigenlijk geen inspraak? Oke ik kijk alleen maar :x :)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Brabantse Babbelaar vind ik wel iets..

Ik ben het met de rest eens dat het iets met kwebbelen/babbelen (of dialect daarvan) moet worden.

Edit: Offe.. "Petit Suisse" dat is een klein danoontje op zijn frans...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Jongens opschieten, ze hoeft nog maar één post op dit moment! :|

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Petit Suisse is nog wel het leukst en zeer toepasselijk voor haar, aangezien ze niet groot is, en in Geneve heeft gewoond.

Maar als Eelke wat weghaald, dan is ze weer verder van de 1000 verwijderd d:)b , hebben we wat meer tijd. >:)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Wat ik wel grappig vind is dat ze op dit moment dus op 999 berichten staat. Waarschijnlijk niet door gehad toen ze offline ging. Dus het is wachten op de 1000ste post.

En ja, als naam?
"Petit Suisse" is inderdaad wel leuk, maar "Babbelaar" ook wel.

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Danoontje vind ik eigenlijk ook wel leuk. Alleen wordt het dan wel een doordenker :)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

vind die ook wel leuk eelke :P

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Ja idd doe maar Petite Suisse!

Maar dat van dat Danoontje (op zijn Nederlands) moet je toch even uitleggen hoor! (hoezo blont)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Nou, Petite Suisse, maar dan op zijn Nederlands. Ik vind Danoontje veel gezelliger klinken dan Petite Suisse. Maar klessebes of kwebbel... We kunnen er eigenlijk niet aan voorbij gaan dat je in recordtijd die 1000 berichten hebt gehaald natuurlijk :)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Pas maar op dat ik jou niet inhaal dan...hahahaha :D

Ik heb toch liever Petite Suisse want met danoontjes heb ik niks...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Inimini blijft als een speer gaan, als ik het goed heb gezien heeft ze op dit tijdstip vandaag al weer meer dan 25 posts opgesteld! :D Mrs. Multi Mini of Mrs Mini Maxi? ...wat dan slaat op in minitijd maxi aantal berichten sturen slaat, zoiets? :|

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

ik ben zwaar grieperig en de deur (bijna) niet uit geweest en ja dan post je zo hier en daar eens wat... :) ;)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Is misschien Miss Issigonis wat ipv Sir? neh, dat is meer voor een vrouwelijke winnaar van die cup doen we toch maar "Petite Suisse"!

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Mensen, Inimini heeft wel praatjes, maar wat vinden jullie er nou van?

Kwebbel
Babbelaar
Klessebes
Babbel (mag Mr.Woody Knabbel zijn, als hij nog eens aan de 1000 komt)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Van die vier voorgaande klnikt Mrs Babbel wel het beste en het vriendelijkste voor het buitensporige :P gedrag van Inimini hier op de site! :D

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Boter-babbelaar?

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Waar komt dat "boter" vandaan, ik dat streektaal bij jullie? :?

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Een boterbabbelaar is een snoepje gemaakt met (o.a.) boter. Werther's echte is ook een boterbabbelaar volgens mij, maar de echte hebben de vorm van een (heel klein) Brussels wafeltje.

Wat het precies met Inimini te maken heeft ontgaat mij ook...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

ik zou zeggen: babbel, zeker ook omdat mr woody dan babbel kan worden op een later tijdstip :D

ik vind babbel ook het leukste klinken...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Bijou schreef:
voor het buitensporige :P gedrag van Inimini hier op de site! :D




Huh????

Trouwens, ik vind dat de vieste snoepjes die er maar zijn, boterbabbelaars...

mrs. :? Ik ben nog niet getrouwd, dus dan zou het miss moeten zijn... enne, Mr. Woody haalt die berichten wel hoor (over 12 jaar ;) )

Ik vind persoonlijk babbel wel aardig klinken maar als je het vaker uitspreekt is het ineens een heel raar woord! Dan lijkt het net een vis die zijn laatste adem uitpuft :+)

Nee, Eelke ik weet ook niet wat het met mij te maken heeft...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Red Head Herm dacht vast dat dit het woordspel was ;)

En Miss Babbel klinkt ook wel leuk. Alleen starten we dan wel een trend van alle dames met meer dan 1000 berichten worden Miss "iets" :)

Misschien Kletskous ;) of was die al genoemd?

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Eelke dit gaat een errug lang topic worden zo (umpfff = zucht) dat is nou ook weer niet nodig toch? Maak er maar gauw wat van! En dan of op slot of de autoprune...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Op slot gaan dingen alleen als om de een of andere reden meer reacties echt ongewenst zijn. Autoprune staat alleen aan in de Markt-forums, Test en in de Huiskamers.

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Jammer IniMini.. je blijft nog even t middelpunt.. ;)

Ik ben nog even brainstormen voor je..
Iets met babbel is idd wel gepast.

Minibabbel
Babbeltje
Babbel Freak(je)
Petite Babbel
of juist alleen Petite
Grande Petite (groot vanwege de posts en klein.. nou jah moet ik dat uitleggen, en frans vanwege t danoontje ;))


Keuze zat, maar jah welke wordt t?

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Wat dachten jullie van Miss "smalltalk"
small = klein = mini, talk = babbeldebabbel en dan natuurlijk de tegenstelling; omdat het allemaal geen 'smalltalk'is wat hier verteld wordt :D

Groetjes Ielse

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

de teller staat ondertussen al wel op 1160 hoor :D

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Oeps, nou ja....dan alvast voor de 2000 berichten ofzo 8)
(Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op gelet heb...tijd voor vakantie denk ik.)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Hebben jullie in de gaten dat er inmiddels al 11 berichten van inimini in deze topic zitten!
Wordt het niet eens tijd dat we haar niet eens :x
Ze haalt Eelke anders in.

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Ik vind Smalltalk eigenlijk wel een erg leuk idee ja. Veel smalltalk en bovendien is ze zelf ook small.

Mr. Woody, ik zie een mooie taak voor jou weggelegd. Als jij haar nou een beetje afleidt, wordt het misschien een beetje minder ;)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Ik doe mijn best Eelke. >:)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Daar merk ik weinig van :| !

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Dat wordt bonje... :D

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Had gisteren al lege baterijen in de muis gedaan.
Waren de winkels nog open ging ze snel nieuwe halen :(

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Wow, dan ben je wel een echte die-hard Mini-forumer :P

Als ik dit zo zie ben ik veelste bescheiden met posten, en ik ben nog wel een van de eerste forumers (nummer 36 zie ik net). :)

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

In vredesnaam... :) Nee hoor, Epsilon-Eagle, ik wou dat er meer zoals jij waren (zijn er gelukkig ook :)). Als iedereen zo snel de hoogte in zou schieten qua posts dan zou het forum rokend tot stilstand komen...

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Sommige mensen hebben nu eenmaal veel aandacht nodig! :D

RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam

Maar hebben we ondertussen al een naam voor Inimini?? :x